hallo ik heb sinds gister avond last dat ik wel eens vaginale scheetjes laat hoe kan dit? maar gister avond ook met afvegen had ik slijm op mijn papiertje zitten is dat ook normaal? maar vanmorgen had ik dus weer een vaginale scheetje gelaten en toen met afvegen op de wc had ik licht roze bloed er op zitten en daar naar weer toen ik naar de wc ben geweest.moet ik mij hier zorgen over maken? alvast bedankt groetjes femke
Hoi fempje, Ik kan je helaas niet vertellen wat de reden is van de vaginale scheetjes, het kan echter geen kwaad. De afscheiding verandert in de zwangerschap en kan ook wat meer worden vooral aan het einde van de zwangerschap. Het kan ook zijn dat je een klein deel van de slijmprop bent verloren hier kunnen wat sliertjes bloed inzitten. De slijmprop kan je gedurende de zwangerschap verliezen, meestal gebeurt dit in kleine delen, sommige verliezen ze in een keer en andere verliezen ze pas bij de bevalling, Het zegt echter niets over wanneer je gaat bevallen. Groetjes imke