jeetje wat een opmerking zeg , bij mij zou hij dan gelijk met koffer op stoep komen testaan nee zonder dollen me man zou nooit zo iets zeggen , hij heeft respect voor vrouwen die kindtjes op wereld zetten , ik ben altijd de geine die zegt ,kijk me buik lelijk , hij zegt dat hij blij mee is en niet moet zeuren en ook vaak dat ik een wonder op wereld heb gezet en dat soort lieve dingen ik zou gespreek met je man aan gaan want dat neem je zelfvertrouwen zeg ook vertrouwen in hem , dat is niet goed voor jullie relatie , vragen wat hij verwacht van een vrouw die net bevallen is , en waarom hij zo'n opmerking maakt , en ook over je onzekerheid enzozo dat hij wat meer begriep voor je heeft in ieder geval sterkte
hij heeftondertussen zijn excuus al aangeboden en hij had het zelf niet echt in de gaten zei hij. tja, ik weet het ookniet hoor. ik ben zelf ookniet blij met mijn buikje en ik ga niet afvallen voor hem, maar voor mezelf, zodat ik deze zomer toch mijn eigen leuke kleren weer aankan
Ook helemaal mee eens! Als ie van je houd, neemt ie je zoals je bent. Of dat nou met een strak buikje is of niet!
Odet, buikje word echt nog wel minder hoor. Hier elke dag. En nu ik weer sport des te sneller. Alles wordt weer wat strakkker. Maar ook als het niet gebeurt: geen zorgen. Een klein buikje KAN gewoon niet de reden zijn dat je vent je verlaat. Hij verlaat de moeder van z'n kind echt niet zomaar en als dat wel zo is, is er wel wat meer aan de hand. Maar dan weet je dat eigenlijk ook wel. Heb je het er eigenlijk wel met hem over gehad, over je angst? Hij kan je vast gerust stellen.
ja, ik heb het er met hem over gehad (nou ja, niet direct over die angst) hij heeft zijn excuus aangeboden.
Ik dacht altijd, zodra mn kind eruit is kan ik mn oude kleren weer aan, hahaha nou nog langer niet natuurlijk (maar kom op, fantaseren is ook leuk ), mag nog 7 kilo kwijt zien te raken Het maakt mij ook wat onzeker hoor, vooral als ik terugkijk op een jaar. Ben ook nooit echt dik geweest, platte buik en op zich overal even strak. Nu kijk ik in de spiegel en zie alleen maar een slappe hap maar dan kijk ik even naar mn dochtertje en kan er weer ff tegenaan Wat je vriend betreft..idd geen leuke opmerking maar om nou, zoals de meesten gedaan hebben, te gaan roepen dat dat respectloos is, nee vind ik niet (mijn mening he). Waarschijnlijk bedoeld ie het helemaal niet zo en heeft ie echt niet in de gaten dat jij er onzeker door wordt, wat dat betreft hebben mannen een dikke vette plaat voor hun hoofd, ze staan niet voor niets bekend als "de minder gevoelige" wezentjes Ik snap dat je er mee zit hoor, zou ik ook doen maar zolang het bij kijken blijft zou ik proberen om er me niet al te druk over te gaan maken. En het is op zich ook wel menselijk vind ik,als ik een mooie man zie dan verdraai ik ook mn nek zowat hoor, zonder dat ik er verdere bijbedoelingen heb En geloof me, spreek uit ervaring, je kan beter een man hebben die af en toe zo'n opmerking plaatst zonder dat ie er iets mee bedoeld dan een kerel die het zo laat overkomen alsof ie ongevoelig is voor mooie vrouwen maar ondertussen je bedonderd waar je zowat bij staat.. Maar het blijft natuurlijk wel irritant Liefs Jessy
ik heb ook nog steeds een buikje..terwijl de gyn had gezegd dat ik van die strakke buikspieren heb. heeft dus niets met mn buik te maken, blijkt wel. ik vind het erg lelijk, maar ik mezelf gewoon de negen maanden de tijd om te ontzwangeren. negen maanden negen maanden af ...zeggen ze toch altijd?
Ik voel me ook dagelijks een zeekoe, maar mijn man zegt dat ik er oh zo goed utizie. Het is wel niet waar, maar volgens mij horen mannen dat te zeggen als hun vrouw/vriendin een kindje heeft gebaard! Ik zou woest worden als mijn kerel van me zou verlangen dat ik mijn buik heel snel kwijt moet raken. Dat bepaal ik zelf altijd nog wel. En als hij daarom bij me weg zou gaan is ie gewoon een ****zak! (denk wel dat mijn kerel om zich heen zou kijken als ik mezelf echt zou verslonzen, want dat doe ik dus niet hoor )
als een vend je hier voor verlaten zou dan is het maar goed dat ie weg is . ik ben ook heel veel veranderd en de meiden van mijn leeftijd (22) zitten vaak nog lekker strak in hun vel. Ik zelf zit met strea op benen en borsten en me buikje is niet strak meer zoals voorheen en me borsten zijn een cup kleiner en was al niet veel . ik zat er na de bevalling erg mee maar heb er nu wel vrede mee. Ik vond me dik, lelijk, stond ineens vol puisten ook niet erg charmant maar hij bleef volhouden dat ik mooi was. die hormonen laten je echt erger denken dan het is en gelukkig verdwijne deze in verloop van tijd vanzelf en ga je ook meer vrede hebebn met hoe je er nu uitziet. als ik mezelf nu zie denk ik bij mezelf dat ik het er best goed vanaf gebracht heb als ik andere moeders zie die hebben alles vol strai staan, 20 kilo zwaarder en over de rest nog niet te spreken. z'n maand na de bevalling dacht ik er heel anders over haha want erger dan wat ik had dat kon niet
Nou ja,om me even in een man te verplaatsen, kijken mag natuurlijk wel.. maar om dan over kei lekkere wijven met lang blond haar te gaan uitwijden thuis terwijl je meisje, de moeder van je kind nog aan het ontzwangeren is, tikkie tactloos wel he. Maar goed, t blijve manne he.. Waarschijnlijk issie zich niet eens van enig kwaad bewust..
Helemaal mee eens. Als hij je daar voor verlaat kun je tijdig een betere man zoeken om je leven mee te delen en je kind mee op te voeden. Eentje die niet voor je lijf voor jou kiest maar om jouzelf en die het niet erg vindt als je straks spataderen, hangtieten, buikje, bril, fotloze grijze haren, rimpels en een onderkin hebt .
Ik heb me er niet druk om gemaakt en als hij mij zou verlaten om een buikje ofzo, dan zou ik hem niet missen. En het heeft gewoon tijd nodig, het wordt echt wel minder hoor.