Sta op knappen, en mijn man en ik hebben ons lijstje ingekort tot twee namen . Ons kindje zal een tint hebben en donker haar ( mix baby ) welke van de twee namen vinden jullie het leukst ?
O echt lastig, ik vind ze allebei mooi! Ik zou toch gaan voor Maevi uiteindelijk omdat het wat origineler is. Al is Jada ook een goede keuze, dus... ze krijgt sowieso een mooie naam.
Allebei leuk Maevi is idd wat origineler, maar vind ik ook iets kinderlijker. Jada is wat 'veiliger' maar vind ik heel leuk en stoer. Jada is stoerder, Maevi is liever. Dus het is net wat jullie leuker vinden! Ik vind dat jullie in elk geval een hele mooie naam geven aan jullie dochtertje!
Jada! Vind Meavi voor een kindje leuk, maar door de 'ie' klank op het einde niet voor een volwassene.
Ik heb voor Maevi gestemd, vind ik echt het leukst. Maar.... daarna las ik de reacties hier en zag ik hoeveel mensen die naam verkeerd schrijven. Dus misschien toch maar Jada..
Dit idd. Vind beide namen niet mooi, maar Maevi doet me denken aan Elfi, dat doe je een volwassen vrouw toch ook niet aan
Viel mij ook gelijk op, het verkeerd schrijven. Ik heb zelf op Jada gestemd. Vind Maevi wat kinderachtig.