Cryo terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Druffia, 27 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hoi allemaal,

Zoals het er nu uitziet is onze cryo terugplaatsing niet gelukt.
    Ik heb deze cryo in een kunstmatige cyclus gekregen. Begonnen met progynova op dag 1 van de menstruatie en later de ustrogestan.

Wie van jullie heeft helaas ook deze ervaring en kan mij vertellen hoe het verder bij jullie is gelopen?
    Moet ik straks eerst stoppen met medicatie en wachten op de menstruatie ,zodat ik dan op dag 1 weer de progynova moet slikken?
    Ik vroeg me ook af ;Kunnen ze niet gewoon nu weer een cryo terugplaatsen gelijk?
    Of zijn er ook vrouwen die eerst na de eerste menstruatie nog weer moesten wachten op hun eigen cyclus . Dus met een rustmaand ertussen?
    Sorry veel vragen, maar ben benieuwd wat ik kan verwachten....

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Wij zijn nu bezig met onze tweede cryo cyclus. Toen de eerste mislukt was moest ik stoppen met alle medicatie en wachten op ongesltedheid. Dat was twee dagen na het stoppen met de medicatie. Daarna mocht ik meteen weer beginnen met de Progynova.

3. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Bedankt voor je reactie!! Fijn om te horen dat dit zo kan gaan, ik hoop dat dit straks ook voor mij geldt!!

4. ik1985

ik1985 Niet meer actief

Ik zit in de wachtweken na mijn cryo-terugplaatsing met dezelfde medicatie als jij. Mij is niet uitgelegd dat ik niet uit mezelf ongesteld ga worden. Is dat altijd zo? En wanneer begonnen jullie met testen?

5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier ook ervaring met progynova, en utrogestan, het subsitutie schema wordt het bij mij genoemd (vu). Bij mij is t zo, dat als menstruatie doorbreekt, je gewoon weer opnieuw kan aanmelden.

6. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Fijn om te lezen Mya...is toch wel meer hoopvol dat je gelijk door mag gaan, dan als je weer een week of 6/8 moet wachten...

@ik1985 ; tegen mij was gezegd dat je eigenlijk niet kan gaan menstrueren door de combinatie van progynova en ustrogestan. Dat dit pas komt als je stopt met de medicatie... Het komt wel eens voor dat het bij iemand gebeurd, maar de kans is groot dat het niet doorbreekt tijdens gebruik...
    ik mocht van het ziekenhuis officieel 13 dagen na TP testen. (blastocyst 5 dagen) Na een week was ik begonnen met testen...

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik heb voordat ik zwanger werd van onze derde ook al een keer een kunstmatige cryocyclus gehad. En ik ben nooit ongesteld geworden door de medicatie heen.

Testen.... 14-16 dagen na de tp. Zorgen dat je geen testen in huis hebt 😂😂

Deel Deze Pagina