Nu is het bij ons voorlopig nog niet aan de orde dat er een 2e kindje komt. Maar toch vroeg ik me een aantal dingen af. Op dit moment is mijn cyclus volledig ontregeld ivm het voeden natuurlijk. Krijg er alleen wel de kriebels van haha. Heb nu het gevoel dat het nooit meer hetzelfde word . Nu wil ik nog minstens tot 1 jaar voeden en wie weet wel langer. Want hoe meer ik erover lees, hoe meer het mij ook aantrekt om lang te gaan voeden. Zo verschrikkelijk ik het de eerste 6 weken vond, zo heerlijk vind ik het nu haha. En ik hoop er nog lekker lang van te mogen genieten. Hoe ging dat bij jullie toen je weer zwanger wilde worden: Was je al gestopt met voeden? Hoelang heb je wel of niet gewacht om je cyclus opgang te laten komen? En was je cyclus weer normaal, dus hetzelfde al voor je zwanger werd van je 1e ?
Dat zou ik ook wel willen weten..hier ook zooooo vreemde cyclussen ...dan 28 dagen dan weer na 12 dagen vloeien... Vooral met de kriebels die jij ook voelt...al is hier ook nog geen sprake van een tweede.
Hier bij allebei na 7/8 weken weer een cyclus (ondanks volledig bv!) erg vervelend want het zorgt wel voor een dip in de voeding..grmbl. Nu bij nr 2 heb ik op mijn 14/15e dag alweer wen eisprong, ik voel het gewoon! Dus kan ik uittellen dat ik dadelijk weer een menstruatie kan verwachten. Hier dus volledig normale cyclus en oppassen geblazen nr 3 is voorlopig ook nog niet aan de orde. Enige is wel dat ik niet van die kriebels heb, eerder kriebels dat het zomaar weer raak kan zijn als we niet oppassen haha Misschien hebben jullie hier niet veel aan want ik geloof dat het erg uitzonderlijk is dat het alweer zo snel op gang komt met bv, geloof dat mijn lichaam gewoon graag wil ovuleren ofzo.. Leuk is dat :s
Bij mijn dochtertje kwam de cyclus met 14 maanden weer op gang. Met 24 maanden proberen zwanger te raken en gelijk zwanger. Nu bij mijn zoontje is mijn cyclus al sinds 2 maanden weer op gang (jakkie, niets aan, mag/wil ook niet meer zwanger worden, dus dan helemaal niet).
Ik lees ff mee want ik wil eigenlijk in februari(man twijfelt nog) en anders in juni weer beginnen met het proberen voor een nieuwe zwangerschap. Ben tot nu toe nog niet ongesteld geweest. Geef bv en slik cerazette. Heb wel een week ofzo terug een test gedaan omdat ik dacht dat ik zwanger was.
Bij de oudste na 5,5 maand weer ongesteld geworden. Vrijwel gelijk weer regelmatig. Pas later voor een zwangerschap gegaan maar die was toen ook gelijk raak. Hier toen ook steeds een dip gehad met eisprong en als ik ongesteld moest worden. Nu nog niks gehad gelukkig, twijfel of het er aan zit te komen. Wel een dip met de borstvoeding.
hier ook 8 maanden en nog niet, heb t/m ruim 6 maand volledig bv gegeven, tot 7 maand afgebouwd.. nu de 8 voorbij..we wachten af.. wil wel een tweede
Na 8 maanden kwam mijn cyclus weer op gang. Maar nu 31 dagen i.p.v. 28 dagen. Helaas komt de migraine ook weer terug:x Groeten Jane
Hier ook nog geen cyclus gezien... Ben er wel benieuwd naar, wil weten of mijn lijf het nog doet En gooi af en toe een zw-test er tegen aan om het uit te sluiten.
Sinds mijn zoontje 2 maanden is. Nu dus al 2 menstruaties achter de rug. Wil zeker nog een tweede, maar wil wachten tot ons zoontje minimaal 9 maanden is. Ik slik verder geen pil.
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de cerazette pil. De eerste eisprong gevoelt een paar weken geleden en vorige week ongesteld geworden. Dus volgens mij is het begonnen!
ik ben hier ook wel benieuwd naar, tot nu toe ben ik nog niet ongesteld geweest, ik geef volledige BV. Wij gebruiken geen AC meer, de eerste zwangerschap zijn we een jaar mee bezig geweest en een tweede kindje is welkom hier
3 maanden na de geboorte van mijn oudste kreeg ik mijn menstruatie alweer; ik gaf toen nog volledig bv. De eerstvolgende cyclus duurde toen 6 weken, en daarna varieerde het van 27 tot 35 dagen. Veel minder regelmatig dan voor de eerste zwangerschap, maar wel netjes. Ik voedde toen nog volledig, overigens, en ben gestopt met BV toen oudste 1 werd. Toen hij 14 maanden was zijn we gegaan voor een tweede, en in ronde 1 was ik al zwanger. Na de geboorte van de 2e duurde het 5 mnd voor ik weer ongesteld werd, en een maand later heb ik een mirena laten plaatsen. Over m'n cyclus daarna kan ik dus niet zo veel zeggen.