Ik moest vanacht om 3u plassen en moest erg nodig en was er niet wakker van geworden. Dus voelde al niet lekker. Toen ik had geplast, zakte dat zeurende gevoel niet en toen ik terug kwam in bed kreeg ik een pijn die ik niet eens kan beschrijven. Mijn vriend werk wakker van mij omdat ie me hoorde huilen en strompelen naar de waterkoker om een kruik te maken. Hij zei dat ik gek was en hem moest wakker maken, stom he...wilde hem niet wakker maken. Hij een kruik gehaald en na een paar uur zakte de pijn iets af. En ben ik weer in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik wakker en dacht dat het weg was maar toen ik bed stapte was daar een beurs gevoel, ik onder de douche.....om me klaar te maken voor het werk maar daar kwam het weer. Kon niet meer op mijn benen staan en kon meteen naar de VK op de verloskamer in het ziekenhuis zelf. Nu is het zo dat zeer waarschijnlijk mijn darm is gedraaid, mijn kindje lag links op mijn blaas en op het moment dat ik ging plassen gaat die blaas natuurlijk enorm snel leeg waardoor mijn kindje eigenlijk weg schoot van waar die lag en tegen die darm is aangekomen. Daardoor is die zeer ws gedraaid en moet ik rust vandaag, op de bank met een kruikje en veel drinken in de hoop dat ie door de warmte van de kruik soepeler wordt en dus weer draait ofzo....pfff ben dat laatste even vergeten wat de VK zei. Maar owwwww wat ben ik geschrokken, ging al van alles door mijn hoofd. Gelukkig doet beeb het goed en hebben we het hartje gehoord, was wat panisch omdat ik mijn kindje vanmorgen niet meer voelde wat ik normaal wel doe. Maar de VK zei dat beeb ook erg geschrokken was.