Even mijn verdriet uiten Deze maand zouden er beginnen met een inseminatie . Mijn man heeft traag zaad. Op dag 10 eerste echo gehad, grote van mijn eitje was 9. Dag 12 terug en grote van eitje wat 12.5 Dag 14 weer terug nu 15 Vandaag weer terug! Met goede moet om zondag de behandeling te krijgen.... Helaas eitje weg.... gesprongen bij 15.5 Gemiddeld springt hij tussen de 18-20 en bij mij eerder. Hopelijk volgende maand wel optijd.
Dat deden die van mij ook wel eens, ineens een groeispurt en dan in 2 dagen 6-9 mm groeien.... Vraag aan je gyn of je op basis van ovulatietesten mag iuien. Zo mis je hem nooit en kunnen je eitjes wel optimaal doorgroeien en rijpen. Ik gebruikte bij iui digitale ovu tests van clearblue. Nooit een ei gemist. Bij een smiley pregnyl spuiten en binnen 24 uur iui ( ik heb ook nog eens vlotte springers). De iui's voor m'n zoontje moest ik bij 15 mm ook ovitrelle zetten om mijn eigen lijf voor te zijn. Ben toen wel zwanger geworden. Bij de ovutest versie niet, maar ben nu ook alweer 3 jaar ouder.
even om je wat moed te geven. de ronde dat ik eerder de ovitrelle/pregnyl moest zetten omdat de ronde ervoor was afgebroken werd ik zwanger. misschien moest het nu wel zo zijn en is komende ronde jouw ronde