Is dit een begin?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mama to be88, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Hoi dames!

Ben 38.5 wkn maar ben ineens zo moe en btje misselijk en mn buik rommelt nogal hard. Volgens mijn zus zou dit een teken kunnen zijn. Wor herkent dit? Hoop dat de kleine nog even blijft zitten..

2. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    hey meis,

zou goed kunnen inderdaad! probeer (even goor praatje) naar het toilet te gaan voor een dikke drol...kunnen nl ook je darmen zijn...ga lekker i=onder een warme douche en ga naar bed...kan misschien wel de laatste slaap zijn in een een aankomende lange (s)t(r)ijd.... je mag bevallen nu, dus geen zorgen! misschien goede voorweeen zou ook kunnen....laat je iets weten?

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het zou goed kunnen maar ga er maar niet teveel van uit want ik ben ook aldoor misselijk en rommelige buik, hoor het ook veel om me heen (schijnt te heersen)

4. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Hoe vaak ik niet denk dat ik weeen heb hiero... En 5 minuten later blijk ik te moeten poepen :p

5. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Erge steken en enorme druk op mijn liezen op dit moment. Ik ga ook zeker nergens vanuit.. Ze mag van mij juist nog wel even blijven zitten hoor voel me verder nog top dus denk dan maar hoe langer hoe beter! Maar wie weet...

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ja zo herkenbaar, volle blaas, volle darmen, allemaal redenen voor een harde buik. En inderdaad bij vlagen veel gerommel in mn darmen. Verder weinig aanwijzingen voor serieus voorwerk oid.
    Em vorige week veel steken, druk op onderkant, bleek indaling te zijn.

Deel Deze Pagina