Ik snap je angst! Ik heb verder helaas geen adviezen, dan wat hier al gezegd is, maar ik wens je heel veel kracht en sterkte toe samen met je meisje!
Ook ik kan je geen ander advies nog geven, dan wat al eerder is gezegd. Wat een nare situatie. Ik begrijp je angst en wil je dan ook veel kracht en sterkte toewensen.
ow nee hoor niet doen niet de jz inschakelen!!!!!! doe dit aub niet wat de mwd zegt op d forum. niet doen meid egtnie. j krijgt er dikke spijt van. j kind wordt ots gestelt en wordt aleen maar erger bespaar j dit en j kleine. ik heb ook jou situtie gezegd mag nie zeggen erger maar was t erg voor woorden jz ben ik al bijna een jr vanaf. neem een advocaat maak meldingen bij d politie. en de wijkagent inlichten ga naar een psychiater vegt voor jezelf en j kleine. succes
Ik zou ook niet naar jz gaan. Je bent nog niet 1,2,3 van ze af. En word ook gevaarlijker voor jou dan.
Okee ik bel hun niet. Politie nam de melding niet serieus. Te weinig aanleiding volgens hun grrrrr En nu?
Helaas ook heel herkenbaar! Ex heeft zelf BE Nationaliteit gekregen alhoewel er 3 aangiftes waren gedaan! Ik zou zorgen dat je bij een advocaat komt! OKe het is niet goedkoop maar laat je ff alles inlichten. En zorgen dat je dochtertje een paspoort krijgt. Laat je anders heel ff inschrijven bij je vriendin of bij je ouders zodat je dit kunt regelen. Kan me niet voorstellen dat ze dit niet voor deze reden zouden willen doen? Allereerst moet je echt juridische informatie hebben. EN een paspoort voor haar. Heeft hij haar erkend?
Dankjewel! Op dit moment geen briefadres en geen inkomen dus. Had nog wat reserves waar ik nu van leef. Aankomende week word t briefadres geregeld en dan ook een uitkering. Dan kan ik alles gaan regelen verder. Ik krijg hulp van een kennis die bij leger des heils werkt hierin. Hij heeft haar niet erkend. ( Staat zelfs niet op de geboorteakte). Maar goed als ie kwaad wilt kan hij haar zo meenemen, ik kan hem niet aan.
Nee dat snap ik meid. Geloof me onze situatie lijkt heeeeeeeeeeeeeeel erg op elkaar. Ik snap je angst heel goed. Door kennissen vaker meegaan als ik de kleine moet brengen is houdt hij zich in. Ik weet alleen niet of een briefadres genoeg is voor het paspoort aan te vragen, vraag je dat goed na?! Klopt als hij iets wil doen kan hij dat. Maar nu dat zij nog geen paspoort heeft is het voor hem nog makkelijker. Bij de TR staat kun je helaas met geld vanalles. Dus ik vertrouw ze ook voor geen meter!
Wat erg zeg, maarvhij heeft kind niet erkend, dus heeft totaal geen grond om kind legaal mee te nemen. Zou wel politie melding maken, maar bjz ver uit je buurt houden hoor! Maken er nog meer ellende van!
Weet hij de naam van je dochter? dan zou ik die uit je onderschrift vandaan halen, google heeft hem zo gevonden. Heel veel sterkte en wijsheid!
PCOmama: politie neemt me niet serieus. En in principe worden kindjes die meegenomen nooit op de legale manier meegenomen. Ik hou bjz uit de buurt idd! Tjilpje: ik google regelmatig de naam van mn dochter, bij mij vind ie niks. Dankjewel!
Ga naar een advocatenkantoor, vraag om een pro deo advocaat, je moet een kleine bijdrage betalen, maar zij kunnen je helpen om al alle manieren je kindje te kunnen beschermen en vraag inderdaad zo snel mogelijk een paspoort of id kaart aan. Neem je huisarts in vertrouwen en zorg dat je altijd iemand kunt bereiken die je ex wel aankan en die ook bereidt is om direct te komen. Heel veel sterkte en succes!