Hoe los ik het volgende op? Vorige week heb ik een spijkerbroekje verzonden (maandag 20 december) naar iemand die dat van mij gekocht heeft. Nu kreeg ik net bericht dat ze het nog niet binnen heeft. Het is al meer dan een week geleden gepost. Wat te doen als zij het pakketje niet binnen krijgt?
heb je het als pakketpost of als brievenbuspost gestuurd? als het brievenbuspost is zou ik me nog niet zo druk maken, tnt loopt behoorlijk achter in sommige regio's ivm kerst.. de 20e verstuurd en de 25 en 26 en 27e werkt tnt sowieso niet, dus het is eigelijk pas een paar dagen onderweg..
tja altijd lastig, want wie zegt dat ze het pakketje echt niet gehad heeft. Het kan voor haar ook een manier zijn om er een slaatje uit te slaan. Ik zou nu sowieso nog een tijdje afwachten vanwege de postachterstanden. Ik vind eigenlijk dat het haar probleem is, dat is het risico van mp.
Vervelend, maar dat is inderdaad het risico van kopen via Marktplaats en laten opsturen als brievenbuspost. Maar snap dat je het vervelend vind, zou ik ook hebben.
Ik zou het nog wel een afwachten,mijn moeder had me een kerstkaart gestuurd en die is een volle week onderweg geweest! Mocht het echt niet aankomen zou ik het zowiezo melden bij tnt en denk dat ik sam/sam zou doen met de kosten,als het b.v10 euro was zou ik 5 euro terug geven,je kan er beide niks aan doen dus dan ook maar samen delen.
Ik zou inderdaad ook nog even afwachten. Door de eerdere stakingen en kerstdrukte hebben sommige poststukken (veel) vertraging. Hier ook dingen die er ruim een week over hebben gedaan..
ik vind dat het risico van kopen van Marktplaats. ze had er ook voor kunnen kiezen om het verzekerd te laten verzenden toch? maar het liefst moet alles zo goedkoop mogelijk en wie zegt dat zij eerlijk is? zelf denk ik dat de rok nog wel aankomt hoor, ze hebben op het moment echt veel vertraging
Ik heb vandaag pas een pakketje binnen gekregen via normale post wat de 19de al op de post is gegaan, ze lopen dus echt enorm achter!
Sowieso heeft de TNT het extra druk rond deze tijd, volgens mij is dat algemeen bekend. Kreeg laatst een kerstkaart van een vriendin die ze een dikke week eerder al op de bus had gedaan. Dus het lijkt me niet gek dat het wat langer duurt dan normaal hoor. En idd, het is ook een risico van iets kopen op Marktplaats.
Ik heb laatst hetzelfde meegemaakt. Had een jurkje via brievenbuspost verstuurd en na een week kreeg ik een mail dat ze het niet ontvangen had. Vond dat erg vervelend en heb haar gemaild dat ik de helft terug wilde storten, zodat zij niet helemaal gedupeerd was. Dat wilde ze niet en ze zou het nog even afwachten...wat denk je: 3 weken later is het jurkje alsnog aangekomen op het juiste adres.
en dan nog iets: Soms worden kleine pakketjes die officieel als brievenbuspost verzonden zijn, alsnog met de pakketdienst meegegeven en dat zorgt dan ook altijd voor 2 a 3 dagen vertraging heb ik gemerkt... dus ik zou het in elk geval nog tot nieuwjaar afwachten.
Dat heb ik een keer gehad met een voetenzak... Die had ze verstuurd maar had ik nooit gehad (die had ze ook niet als pakketje verstuurd ) Gelukkig heb ik toen wel het geld terug gekregen!
Dankjewel meiden voor jullie reactie. We wachten het dan nog maar eventjes af. Hopelijk komt het broekje daar toch nog aan
Daarom zet ik ook in al mn avdertenties dat ophalen een pré is, en verzenden voor de kosten en risico van de verkoper is. Wel balen! Maar vaak komt het nog wel aan hoor!
Ik heb ook wat via MP verkocht en verzonden via brievenbuspost. Het is pas na anderhalve week aangekomen. Erg vervelend, maar even afwachten denk ik. Ik voelde me er ook we lullig bij. Omdat er natuurlijk zoveel oplichting is via MP.
Nou hier iets gekocht en ik heb t nooit gekregen en ook niet de helft van t geld terug, ook niet naar gevraagd ik zou t nl zelf ook niet doen. verzenden is risico koper, en tja achteraf had ik ... maar ja t ging altijd goed nu laat ik alles aangetekend komen. succes ik hoop dat pakketje toch nog aankomt.
grote kans dat het één dezer dagen alsnog aankomt. Hier kwamen gisteren nog kerstkaarten binnen welke de 20e al gestempeld waren..... ietsiepietsie achterstand dus!