Hallo, Ik ben inmiddels 9 weken zwanger, maar heb sinds een week echt een buik gekregen. T is uiteraard meer van m'n darmen, maar m'n man zei gisterenavond nog: je lijkt wel 20 weken zwanger! Nu heb ik nog 3 zwangerschapsbroeken die ik voornamelijk thuis draag ter comfort, maar als ik deze broeken aan heb, zie je m'n buik onwijs goed. In m'n normale broeken is dat ietsje minder, maar hoe kan ik nog meer m'n buik een beetje verbergen? Wil nog 1,5 week wachten om het iedereen te vertellen, maar als ik zo doorgroei zien ze het vanzelf denk ik!
Ik weet niet wat je gewone kledingstijl is, maar iets van een jasje los verbloemd wel wat, of een sjaaltje om oid. Wijde shirtjes verbloemen het buikje ook wel, maar zijn snel 'verdacht' als mensen erop letten of je al zwanger bent.
Tops en jurkjes met plooien doen het goed. Het liefst met een flink drukke print. En natuurlijk wijde truien.
Ik deed gewoon normaal. En der eerste de beste die er iets over wilde zeggen zei ik: "Wil je zeggen dat je me dik vind??" of iets in die trant. Hihi mensen schikken er van en zeggen dan opeens niets meer Mijn manier! XXXX
Ik had deze x ook direct n flinke buik, kon t niet verbergen. Maar niemand haalde t in z'n hoofd wat te zeggen haha. WAt jij wil, als ze t vragen kan je ontkennen of bevestigen maar dat t nog pril is. Zou niet moeilijk gaan doen met verbergen. Ms heb jr wel teveel gesnoept
Dank voor jullie tips. Het is vaak zo dat je denkt dat iedereen naar je buik kijkt, maar in werkelijkheid zal dat ook wel meevallen. Vanavond hadden we een verjaardag, maar m'n dochtertje had pijn in haar buik, dus ik ben lekker thuisgebleven met haar. Vond het ook wel een goede smoes om niet te hoeven haha. Sjaaltjes dragen is wel een goede, dan valt het denk ik ook minder op...