Vanochtend een test gedaan en die gaf al aan wat ik vermoedde, zwanger en volgens de berekeningen op internet 5 weken of zoiets. Heb 27 februari een miskraam gehad en in 2014 een curretage. Ik ben blij en bang tegelijk en weet niet goed wat te doen, zou zo graag een goede zwangerschap willen hebben, maar angst is ook wel heel erg groot.
Gefeliciteerd! Ik snap je angst heel goed...maar bij ons gaat het nu na 4 miskramen in half jaar tijd goed! Ben nu 25+1 zwanger en ga er nu pas van genieten omdat ik eerst ook heel bang was dat het fout ging. Maar nu onze kleine meid beweegt dringt het pas tot mij door. Succes met je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Heel herkenbaar. Ik heb er een missed abortion en vmk op zitten.. en nu maandag afwachten of het nu wel goed gaat. Sterkte met de spanning, ik gun je een prachtige, gezonde zwangerschap toe!!
Heel erg herkenbaar en begrijpelijk je angst. Ik ben nu 4,5 week op weg en de laatste keer ging het precies op 5 weken mis. Ik krijg zoveel adviezen om toch te proberen te genieten. De kans is groot dat het goed gaat allemaal, dus ik denk dat we dat allemaal voor ogen moeten proberen te houden.
Gefeliciteerd. Ik heb het ook, ben nu 6 weken en het is 1x eerder mis gegaan. Toch blijf ik erg positief. Maar heb ook zo mijn momentjes dat ik onzeker wordt. Succes!