bang en intens verdrietig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door goblins, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Na 6 jar vergeeft de mmm in, daarna hoop opgegeven en nu twee jaar daarna waarschijnlij toch zwanger ben ik reuze bang.
    Ik vermoed dat ik rond de 7 wkn zit en morgen heb ik mijn eerste echo. Ik heb allerlei symptomen (misselijk, buikpijn, moe, pijnlijke borsten) maar ben zooo bang dat het hartje niet klopt. Zwanger worden is al 1 groot drama geweest en ik ben zo bang.

En daarbij is stress ook totaal niet goed voor je, en vanmiddag heb ik moeten vernemen dat we waarschijnlijk onze hond van 6 jr oud moeten laten inslapen als de prednison niet aanslaat, wat het waarschijnlijk niet gaat doen. Ze heeft een auto-immuunziekte zoals het er nu naar uitziet (myositis). En dan de wetenschap dat de twee oudste honden te oud zijn om nog een jaar te leven, raken we 3 van onze 4 schatten kwijt.

m'n man heeft nachtdienst en zie ik ook pas morgenvroeg weer. Ik ben zo bang om de nacht in te gaan.. ik ben nog net niet overstuur. Ik ben zooo bang.

2. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Kop op, meid! Als je zoveel kwaaltjes hebt moet het haast wel goed zitten!! Positief blijven hierover.

Heel erg van je hondjes :( niet eerlijk! Sterkte hiermee!

Neem lekker warme melk of een warme douche en probeer rustig te blijven.

3. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Och meid! Wat een onzekerheid hè, zo'n zwangerschap! Een digitale knuffel voor jou! Hopelijk morgen goed nieuws tijdens de echo!
    Probeer in de tussentijd positief te blijven denken, want meer kun je op dit moment toch niet!

Hopelijk krabbelt je hond er ook weer bovenop! Dat is echt een rot situatie!

4. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    aah moeilijk hè meid..Zo spannend allemaal!!
    Hoe laat is morgen de echo??
    probeer toch het mooie ervan te zien..Hoe moeilijk dat ook is!
    dikke knuff!!

sterkte met je hond! :(

5. Ipje

Ipje Lid

27 mei 2014
    64
    0
    0
    Maak je geen zorgen, ik snap dat het heel spannend is maar met zoveel kwalen zit het vast goed! En stress is niet goed, maar je zal er echt niet meteen een miskraam van krijgen. Tot morgen kan je niks doen, dus haal diep adem, neem een bad of douche en probeer lekker te slapen....
    Sterkte!

6. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Wat spannend voor je... Gaat er morgen iemand met je mee naar de echo?

7. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Morgen gaat mijn man mee, die ok helemaal kapot is van eht nieuws van onze hond.
    Ik heb net de honden uitgelaten en de zieke, Hetty, heeft misschien 3 meter gelopen, het gaat echt slecht met haar. Myositis is dodelijk.
    zo zweef ik tussen twee werelden, misschien wel een kleine die in mijn buik leeft en onze lieve Hetty die dit niet meer mag meemaken terwijlz ezo dol is op kinderen.
    nog misselijker als ik was word ik er van.

8. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Wat een vreselijke ellende allemaal!
    Het is best te begrijpen dat je je zo voelt...

Maar je moet ook positief denken, want al die stress is niet goed voor je beebje... Ik duim voor je morgen en je zal wel zien dat alles goed verloopt!

Maar toch veel sterkte gewenst met de hondjes :( moet vreselijk zijn!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ahhh meid,wat naar dat je je zo verschrikkelijk bang/eenzaam voelt.
    Je echo is vast morgen fantastisch!:D
    Heel veel sterkte met je hond,lijkt me pijnlijk een trouwe vriend te moeten laten gaan.

Succes morgen bij de echo en laat even weten hoe het was!

10. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Wat ontzettend dubbel en onzeker allemaal! En dan ook nog je man missen vannacht, terwijl je morgen een spannende dag hebt. Het is wat allemaal...
    Als de echo gewoon goed is heb je in ieder geval iets positiefs om je op te richten. Heel veel sterkte met Hetty. Geniet maar extra veel van haar. Knuffelen en verwennen (knuffelen is juist heel goed tegen de stress ;) ). En evengoed veel plezier morgen! :)

11. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wat dubbel allemaal!
    Ik hoop dat je vandaag een prachtige echo hebt..
    Ondanks dat je hond erg ziek is, geniet van je zwangerschap!
    Misschien had het wel zo moeten zijn... Dat je er een ander voor in de plaats krijgt... En dan komt jullie wens ook uit!

Het lijkt mij ook vreselijk om ons hondje (mopshondje) in te moeten laten slapen... Veel sterkte toegewenst! En ook een hele fijne zwangerschap toegewenst!! x

12. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Sterkte wat een dubbele tijd :(

13. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Zoooo, emotionele nacht gehad, gelukkig was manlief vanochtend weer thuis.
    eerst geslapen toen is hij bij de da geweest met Hetty. Hetty heeft extra prednison gekregen, en zo te zien reageert ze daar redelijk op maar vrijdag kunnen we pas meer zeggen. Het is vrijdag erop of er onder. Zonder duidelijke verbetering is het in laten slapen.... :( mocht er wel verbetering zijn, dan hebben we haar nog een paar maanden bij ons en kunnen we haar nog even gruwlijk verwennen.

EN IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Er werd gelijk gekeken (gezien mijn verleden) en ja hoor, het hartje heb ik zien kloppen. Naja, hartje, ik vond het meer de cursor van een DOSsysteem.... maar het klopt!!! heeft twee armpjes, twee beentjes en een hoofd.
    Donderdag intakegesprek en 5 augustus tweede echo.

Het frummeltje is nu 1.88 cm groot.

14. :D

Fijn dat de echo zo mooi was! Gefeliciteerd!

15. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Sterkte, maar ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en goede echo!

16. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Mooi bericht over je zwangerschap! Van harte!
    Fijn ook dat jullie hond beter reageert op de prednison... Ik heb zelf ook een hond en ben knettergek op het beessie. Kan me goed voorstellen dat je die niet wil missen. Geniet van d'r zolang het kan!

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mooi nieuws! Van harte!

18. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid