bang en onzeker 7 weken zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door lunaminoes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaminoes

lunaminoes Nieuw lid

24 apr 2008
    4
    0
    0
    hoi all
    Mijn naam is Samantha 24 jaar en erg bang :(

ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger, gister een echo gehad en die was positief, het hartje klopte en het kindje was de leeftijd van 7 weken.. maar ik heb reeds 2 miskramen achter de rug en nog nooit een kloppend hartje gehad dit is dus de eerste keer.. maaaaarrr... ik bloed en heb buikpijn.. die buikpijn is wat zeurend en zit onder in mn buik, ook last van mn maag en mn darmen misschien hangt dit allemaal samen.. het bloedverlies is meestal als ik aan het werk ben geweest ik doe productie werk in de witlof en sta 8 uren per dag op mn voeten.. volgens de gyn en vk is er weinig kans dat het nog mis gaat.. een kans van 3,3 procent, maar toch schijt ik letterlijk en figuurlijk in mn broek.. zo bang dat het alsnog misgaat.. over 2 weken moet ik weer voor echo en ben gewoon bang om dan geen kloppend hartje meer te zien.. of dat ik een dezer dagen toch nog een miskraam krijg.. ik weet het gewoon niet meer en ben echt heel bang vooral omdat ik nu weet dat mijn vruchtje nu op dit moment leeft, er leeft iets in mij en ben echt zo bang dat ik het kwijt raak.. ooooooh bah.. wat moet ik doen.. word er gek van.. bloed is heel dun, en zijn maar een paar vlekjes maar toch.. zo begonnen de andere 2 ook pfff zwanger zijn moest heerlijk zijn.. nou sorry ik kan er gewoon niet van genieten..

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Goh Lunaminoes, wat een rot situatie voor je!
    Als de verloskundige je geruststeld en de kans klein is dat je een miskraam krijgt zou ik er toch een beetje vertrouwen in hebben hoor. Waarom neem je niet een paar dagen vrij als je denkt dat het momenteel te zwaar is om te werken of dat het invloed kan hebben op je zwangerschap?
    Ik wil je wel feliciteren met je zwangerschap en als je al ziet hoeveel mensen er alleen al in nederland rondlopen. Miljoenen! Dus heb er een beetje vertrouwen in.
    Succes
    Liefs Luna

3. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Gefeliciteerd! En probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten. Doe ook lekker rustig aan nu. En raadpleeg anders je vk nogmaals, als je zo ongerust bent.
    Sterkte iig.

Grts Iris

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    proficiat en probeer er van te genieten :D

5. Teddy83

Teddy83 Lid

8 apr 2008
    7
    0
    0
    Hoi

ik ben ook zwanger. en ook bang.
    afgelopen juli een miskraam gehad en nu eindelijk zwanger
    ikheb a.s. dinsdag een echo. ik ben zo zenuwachtig.
    heb nu wel het gevoeld dat het goed zit.
    mijn borsten doen pijn en stukker groter geworden. en ja voor de rest erg last van de hormonen. heb al zwangerschaps broeken aan.

Geniet er van. doe ik ook :eek:

6. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hoi Samantha ,
    Raadpleeg inderdaad anders je vk nogmaals, als je zo ongerust bent!
    ...je wordt er alleen maar onzekerder van!
    Maar meestal als de verloskundige zegt dat het wel goed zit ,dan is het dan ook zo! ;)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee meiske!

Allereerst GEFLICITEERD!

Mijn verloskundige zei toen ik belde dat ik altijd mocht bellen als er iets was, waar ik me zorgen over maakte... Bel haar gewoon even, misschien krijg je nog wel een echo, om je onzekerheid een beetje weg te nemen...

Probeer te genieten meid, ook al kan ik me voorstellen dat je na 2 x een mk heel erg onzeker bent!

Succes

8. lunaminoes

lunaminoes Nieuw lid

24 apr 2008
    4
    0
    0
    hoi hoi

het gaat inmiddels al wat beter met me hoor.. heb niks en niemand gebeld.. want dan kan ik aan de gang blijven.. ja ze zitten ervoor maar dan maak ik me eigen helemaal gek.. ben bij een paragnost geweest en die heeft me in zekere zin beetje hoop gegeven dmv kaartleggen en dat soort dingen.. aanstaande woensdag heb ik weer een echo met 9 weken.. spannend! [-o< maar goed hou me gewoon sterk en ja dat is alles wat je doen kan eigenlijk.. je kan om ieder wisse wasje wel bellen naar de gyn of vk.. maar dat helpt toch niks.. het enigste wat ze zeggen is of afwachten of ja weet niet hoe dat kan.. dus dan maak je je zelf alleen maar meer gek.. ben lekker afleiding aan het zoeken.. lekker de deur uit.. en ik heb er toch wel weer vertrouwen in aangezien ik al groei :confused: krijg mn broeken niet meer dicht zelfs de broek die normaal van mn kont afzakte zit nu strak :confused: dus als alles goed gaat krijg ik een behoorlijke buik denk ik.. slik.. beloofd nog wat dus.. en daarbij die lekkere ochtendmisselijkheid.. wat nou ochtend? de hele dag met vlagen :evil: :evil: had van mij dus niet gehoeven.. zie zo wit als een dooie de hele dag.. :rolleyes: ach komt helemaal goed :D

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Gefeliciteerd. Wat fijn dat het al een stuk beter gaat.

Wil je alleen je banner even goedzetten? Hij rekt nu de pagina een beetje uit.

Groetjes,
    Elvira (moderator)

10. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Liefs wolly :)

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er gewoon lekker van te genieten :)

12. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Prima meid! Gewoon genieten :)

13. lunaminoes

lunaminoes Nieuw lid

24 apr 2008
    4
    0
    0
    :confused: uhm.. natuurlijk.. maar hoe? :oops:

14. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er maar lekker van, want de tijd vliegt voorbij.

Liefs kim

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Gefeliciteerd!

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefelicitteerd meis..
    ik ken het gevoel heb het ook nog steeds dat ik bang ben..
    maar probeer te genieten hoor..

liefs,
    manuela

Deel Deze Pagina