Na acht rondes mogen wij dan ook bij de lijst van de zwangeren! Als alles goed gaat mogen wij in januari 2009 een kleinte verwelkomen in ons midden!
Ik ga straks al voor een inwendige echo. Ik wil graag weten of het op de goede plek zit en hoe ver het al is. Ik hoop zo dat er iets te zien is en dat het allemaal goed is.. 2 juni duurt nog even zeg, pff... je moet wel geduld hebben als net zwangere merk ik..
Mag je vandaag nog? Spannend! Laat je nog even weten hoe het was? Ja je moet heel erg veel geduld hebben blijkt wel weer.....eerst op t zwanger worden en dan weer wachten op je echo of het hartje...
Ja, inderdaad.. jeetje.... Ik zit me wel zorgen te maken hoor, is het allemaal wel goed. Heb jij dat ook? Het is nog zo pril.. doodeng vind ik het. Hoe voel jij je? Merk je al iets? Ik zal in het topic 'inwendige echo' laten weten hoe het gegaan is. Ik vind het onwijs spannend!
Voel al twee weken vanalles. Mijn borsten zijn een cupmaat groter en doen echt pijn. Ben heel erg moe en kan slecht slapen. Ook ben ik af en toe met vlagen misselijk. Last van mijn onderrug. Maar verder gaat alles oke! ik zal wel eens kijken in dat topic waar je het over had. Hoe laat mag je?
Hier hetzelfde! Borsten een maatje groter, en gevoelig aan de zijkanten (maar het doet niet echt meer pijn). Moe, maar dat was ik voor de zs ook al vaak. En soms wat steekjes in mijn onderbuik. Sinds vanmiddag ook lage rugpijn, maar dat kan ook komen door mijn zwakke rug en mijn eigenwijsheid (plantjes gehaald en zwaar getild.. ). Verder voel ik me ook goed! Laten we hopen dat dit zo blijft! 18.00u.. brr.....
Das al bijna....spannend! Heb je topic gevonden. Mijn borsten doen echt pijn. Ik ga een keer in de week stevig lopen met mijn zus en dat deed gewoon echt pijn....eerst was dat alleen met traplopen etc....heb vandaag ook maar meegroeibh's gehaald....zitten heel fijn en ze doen minder pijn....kan natuurlijk ook schelen omdat er geen beugels inzitten...
Ghahaa... ja, ik heb gisteren een bh bij de hema gekocht, een maatje groter dan normaal. Dat zit voorlopig goed. Denk dat ik pas échte zwangerschaps bh's ga kopen als ik wat verder ben. Kun je het dan nog wel verbergen voor je zus als je zo'n last hebt met rennen?
volgens mij is het vandaag nog wel gelukt. Hoop dat het de volgende keer met die nieuwe bh's minder is. Miss vertellen we het ouders broer zus van het weekend wel vast. Ik vind het zo moeilijk om mijn mond te houden....en ja mocht het mis gaan dan weten ze ook waarom ik verdrietig ben
Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Dan komen ze er toch ook achter, want dat zullen we ws ook wel vertellen. We waren van plan om het a.s. weekend ook te vertellen, maar net besloten om nog maar even te wachten. Of, we vertellen het inderdaad echt alleen de ouders en broers en zus. Dat kan natuurlijk ook. Nog even over denken. Is een goede, stevige sportbh geen idee voor je?
Ja, ghahaa... *kuch* foutje.... Ik had de dag van de laatste menstruatie ingevuld... ghahaa... Wij hebben net besloten om het toch maar te vertellen komend weekend. Aan ouders en broers en zus. Ik krijg net trouwens een hele lieve, zachte knuffel van mijn man! Een pinguin..
Ja wij ook en heb ook al bedacht hoe... Ga morgen vier fotoalbums halen en daar doe ik een foto van de test in. Eens kijken of ze het snappen...