Hoi Allemaal!! Ik heb de echo gehad (1000x sorry voor de late reactie!!!) Ik kreeg eerst een gewone echo daar was een mooi dicht vruchtzakje op te zien en een vruchtje! Volgens de berekening van laatste menstruatie ben ik vandaag 6 weken en 6 dagen zwanger. Het vruchtje was voor zover het opgemeten kon worden 5 weken en 4 dagen. er mag een speling zijn geloof ik van 10 dagen. Toen een inwendige echo gehad, en het hartje klopte!!!!!!!!! Ik moet 13 maart weer terug en als de baby dan goed gegroeid is is er helemaal niets aan de hand, wat ook wel verwacht word. Degene die de echo maakte was onwijs positief en weet zeker dat het gewoon goed zit en er is geen enkele reden om me druk te maken! Dat is dus wel positief, maak me alleen een beetje druk om de groei, maar het kan toch ook best dat ik gewoon korter zwanger ben? xxxxx
yeah!!! wat goed zeg! Zie je wel, je hebt je nergens om druk gemaakt(moet je horen wie het zegt).....zooooo'n opluchting is dit... ik hoop dat het voor mij ook zo mag zijn as donderdag...ik begin het nu ook te knijpen hoor...ik denk er de letterlijk heledag aan
Wat fijn dat je echo goed was! Probeer je in ieder geval nu even niet meer te druk te maken! Ik hoop dat je het volhoudt!
Ja mooi is dat he! met jou gaat het ook ZEKER goed komen heb er ALLE vertrouwen in! Hou je me wel op de hoogte?!?!?!? Liefs ri (L)