Hallo allemaal! Ik ben inmiddels bijna 20 weken zwangetren de kleine uk laat goed van zich horen/voelen. Ook mijn man heeft al beweging gevoeld!! Superfijn, want t stelt me enorm gerust. Maar ergens merk ik dat ik t ook soms griezelig vind, ineens is t er echt en t idee dat er echt een klein mensje in je groeit en je geen controle hebt vind ik soms best griezelig en spannend!! Herkennen jullie dit?
Het is gewoon een gek idee. Ik vind het vooral later in de zwangerschap gek. Dan zie je het kind ook echt draaien en voelt het aan als schuiven. Heel vreemd. En ja, een zwangerschap is altijd spannend maar zo lang je genoeg leven voelt is het prima en moet je vertrouwen hebben
Ja vond het ook echt een beetje raar! Ineens voel je dat kleine mensje wat in je groeit.. In het begin kon ik echt een sprongetje maken en een gilletje slaken als ik een harde schop voelde Nu met 33 weken is het meer woelen en schuiven.. Het gevoel is nog steeds apart, maar ben er inmiddels aan gewend zeg maar en vind het heerlijk en elke x weer bijzonder als ik hem voel.
Ik vind het ook nog steeds heel apart! Ik voel haar nu ongeveer vijf weken en steeds duidelijker aanwezig ook. Ik zie haar nu draaien en soms komt er een kontje of een hoofdje omhoog en staat mijn hele buik scheef. Ik roep steeds mijn man erbij: lieverd kiiiiiiiiiiiijk!! Maar A is hij vaak te laat en B is het voor hem natuurlijk veel minder spannend dan voor mij.. Ik vind het soms heel eng, het besef dat er gewoon echt een mensje in mij zit! Dus ik begrijp je helemaal.
Ik snap wat je bedoeld, het is een gek idee. Ik heb een kleine meid die nu alleen nog kan schuiven en duwen. Ik geniet er met volle teugen van
Hier nu zo sterk dat het soms pijn begint te doen. Maar ik herken het. Het is onvoorstelbaar en verwonderlijk dat daar binnen iemand woont Maar als ik een voet of hand zie uitsteken en over mijn buik zie vegen dan voelt het alsof ik in een aflevering van aliens zit
Ik heb het zelf nooit eng gevonden, wel vreemd. Maar mijn man vond het idd echt griezelig, die heeft ook niet veel gevoeld tijdens de zwangerschappen.
Hahaha enigszins herkenbaar hoor, het voelt echt vreemd maar het is ook oh zo mooi! Ik vind het juist een geruststelling dat ik hem elke dag voel, dan weet ik dat het goed gaat.