Ik moest maandag ongesteld worden. werd maandag niet. toen negatief gestest. Dinsdag klopte de aan... Maar het was haast niks. misschien in 3 dagen tijd maar 1 tampon vol. en nu is het al weer weg? Weet iemand hoe dit kan? Ik vind het zo vaag. heb haast de nijging nog een keer te testen! Yoke
Test dan nog een keer... ze zeggen wel eens dat je een klein beetje bloed kan verliezen ook als je zwanger bent... is idd niet veel in 3 dagen. succes xxx
ik zou er ook een test tegenaan gooien. Anders blijf je steeds twijfelen. Succes!! Ennuh... als je inderdaad test, laat je het ff weten?
Oke! Morgen dan nog maar keer testen. Het was ook alleen maar heel licht roze bloed. Ik laat het jullie natuurlijk weten!
Inderdaad nog een testje doen, ik ben benieuwd morgen! Alhoewel als je zwanger bent zit je al 4 dagen na je NOD, dan zou je ook overdag kunnen testen.
Jah heb gelukkig al een test in huis! Ben wel bang dat het morgen toch negatief zal zijn Ook helemaal geen menstruatie pijn gehad, terwijl ik dit normaal heel erg heb! Maar ik ga testen! kan niet wachten! en ik vind sochtens altijd nog betrouwbaarder!