20 weken en steken in vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moederLynn, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Kent iemand dit?
    Het doet echt zeer... Het zijn niet mijn bekken het is echt de ingang van mijn vagina waar echt pijnlijke steken vandaan komen....Stil zitten voel ik het niet bij het staan wel...

Ik heb een afwijking aan mijn bm en mijn zoontje is de vorige keer eerder gekomen dus maak me een beetje zorgen...

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier heb ik het de hele zwangerschap door. Soms dagen dat ik er last van heb soms even 2 weken niet.
    Kan geen kwaad volgens mij.

Heb het nu wel meer dan bij mijn dochter, maar je baarmoeder schijnt op alles heftiger te reageren bij een 2e zwangerschap.
    Tenminste dat is wat ik gehoord heb.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hier ook soms last van! Vanuit mijn onderbuik steken naar beneden en ook in mijn vagina. Maak me er ook wel zorgen om, aangezien ik zo regelmatig harde buiken heb..

4. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook af en toe last van, had ik in mijn vorige zwangerschap ook. Kan geen kwaad. Als je je zorgen maakt kun je altijd morgen even de vk bellen, altijd prettig als zij je gerust kan stellen :)

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    ok...

als ik het google kom ik namelijk op indalen en dat willen we niet hebben he ;)

Dit is mijn eerste zwangerschap in deze bm...heb er namelijk 2 en de vorige keer zat het in de andere bm...
    Als ik er last van blijf houden bel ik de gyn op en anders vraag ik het donderdag dan moet ik er weer heen..

6. Chai

Chai Niet meer actief

Moet je maar eens lezen bij bandenpijn, schijnt namelijk ook ervoor te kunnen zorgen dat je steken krijgt in je vagina, athans dat lijkt zo.
    Ik heb het ook heel afentoe misschien eens in de week ofzo.

7. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    thanx ik hoop het! Voelt namelijk echt pijnlijk dat ik mijn tanden op elkaar moet zetten1

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ja, het is ook bij mij als ik het heb een heel vervelend gevoel.
    Het duurt wel altijd heel kort en dan misschien een paar keer op een dag en dan heel lang niet meer zeker een week.
    Ik weet niet of dit de eerste keer is dat je het hebt. Anders vraag je het even na bij de vk afdeling hier. :)

Deel Deze Pagina