Ik werd vanmorgen heel vroeg wakker en had me toch een vreemd gevoel. Mijn ogen tolde kon ze niet stil houden was super duizelig ik zag de hele kamer ook rond draaien en daarna werd ik misselijk. Heb dit nog nooit eerder gehad. Ik vond het een verschrikkelijk gevoel. Probeerde weer wat te gaan slapen en later had ik het weer toen ik op mijn zij wilde gaan liggen. Kent iemand dit? Ik voel me nu iets beter maar nog wat gammel. Heb voor de rest van mijn zwangerschap nog nergens last van gehad.
Ik ken het niet als iets dat bij de zwangerschap hoort. Ik heb het een jaar of tien geleden wel gehad. Heel vreeemd, als ik op m'n rug lag had ik nergens last van maar op mijn zij wel. Bij de HA geweest en het bleek iets te zijn met het evenwichtsorgaan in het oor dat geprikkeld was. Dit kan gebeuren door bv. een verkoudheidsvirus. Ik heb toen tabletjes gekregen tegen wagenziekte en na een aantal dagen was het over. Als ik jou was zou ik even de HA bellen voor een afspraak.
Bedankt voor je reactie, ik dacht ik plaats mijn berichtje hier dan krijg ik wel antwoord. Wist namelijk niet waar ik ermee heen moest. Groetjes