drie streepjes te zien, 80 procent zeker meisje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liz D, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz D

Liz D Lid

23 jul 2007
    60
    0
    0
    hallo
    ben vandaag voor een echo geweest en daarop zag de gynea dat het voor tachtig procent zeker een meisje was omdat hij drie streepjes zag. Maar overal op het net lees ik dat dat nog kan uitdraaien in een meisje omdat het piemeltje verstopt zat. Nu heb ik mijn volgende echo pas binnen twee weken en vind ik het nogal vervelend dat ik hier nu de hele tijd zit te dubben.

herkent iemand dit gevoel? Ik wil zekerheid zodat ik kan beginnen aan de uitzet

2. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Bij ons waren inderdaad ook 3 streepjes een meisje (later bevestigd met 3D echo). Maar waarom niet 2 weken wachten? Beter zeker dan niet. En 20 weken is nog rijkelijk vroeg voor de uitzet hoor! Tijd zat (ben zelf nu 1 week klaar, ben nu 35 weken).

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Wij hadden met 20 weken ook 75% duidelijkheid. Heb ook 2 weken gewacht om 100% te krijgen... En idd je hebt nog tijd zat om te shoppen... Die 2 weekjes kunnen er echt nog wel bij! :D

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bij mij zei ze dat er geen twijfel mogelijk was dat we een meisje krijgen. We hebben al behoorlijk wat roze spulletjes gekocht, maar toch vraag ik me ook af of ze wel gelijk had.. Haha stom he? We hebben met 2,5 weken een pretecho, hoop dat het dan weer bevestigd wordt :D Maar ze kunnen nooit 100% garantie geven.

5. Samama

Samama Niet meer actief

Wij weten sinds de pretecho met 25 weken wat het wordt.. ik heb 1 setje kleding gekocht en de rest heb ik toch allemaal neutraal gehouden... want stel dat ze het toch verkeerd heeft gezien.... tja dan zit ik met een hoop kleding. Ik zie met de bevalling wel of het wel of niet klopte!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, geslacht vooraf laten bepalen is en blijft een risico ;)
    Succes met wachten!

Deel Deze Pagina