bang en wasbenzine

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lobke, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lobke

Lobke Lid

2 okt 2006
    9
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben nu 16 weken zwanger en echt ontzettend bang voor invloeden van buitenaf...dit komt door alles wat ik heb gelezen over verf, uitlaatgassen etc. etc. Ik maak mezelf hierdoor een beetje gek. Nu maak ik me weer druk over het feit dat een collega van mij naast mij stift van een bord wilde krijgen en dat deed hij met wasbenzine. Nu zat ik ook een paar minuten in de wasbenzinelucht. Ik haal me weer vanalles in mijn hoofd. Kan iemand mij geruststellen? En hebben anderen dit ook? Bang voor vanalles en nog wat?

2. Niet meer actief

ik heb van de week nog wat schoongemaakt met wasbenzine... Ik denk dat die paar minuten niet zo'n kwaad kan hoor.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Het kan echt niet kwaad om even in die lucht te zitten.

Nu denkt men tegenwoordig dat alles slecht is, terwijl dat in veel gevallen onzin is.

Maak je niet te druk hoor, je kindje moet ook wel ergens een klein beetje aan wennen.

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik denk dat de stress dat je jezelf nu bezorgt schadelijker is ;)

5. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Je moet oppassen dat het geen neurotisch ticje wordt, want dan ben je alleen nog maar bezig met je druk maken ipv genieten van je zwangerschap.

Hoe meer je eraan denkt hoe groter je fobie. Als al die dingen kwaad konden voor alle zwangere vrouwen, had iedereen een gehandicapt kind.

Alles in normale mate kan geen kwaad.

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Lieve schat, probeer wel met je gezonde verstand te blijven denken hoor.
    Je kunt jezelf niet in een glazenkooitje stoppen. En dat zou ook niet goed zijn, want volgens mij is je kindje dan straks juist alleen maar erg vatbaar voor alles.

Zorg dat je zelf geen dingen tot je neemt die schadelijk kunnen zijn en probeer verder rustig te blijven over invloeden van buitenaf. Die blijven en gaan niet weg. Straks als je kindje geboren is, kun je ze ook niet ontwijken.

Zet em op!

7. Niet meer actief

kan e rniets aan toevoegen, maar kan me wel er iets bij voorstellen hoor, succes ermee!

Deel Deze Pagina