Hallo, Als het goed is moet ik komend weekend menstrueren. Dat is mn 2de keer sinds k gestopt ben met de pil!!! Spannend allemaal!!! Dit wou k ff kwijt Liefs Helma
Jaaaa spannend he!!!! Ik ben sinds februari 2010 bezig en nu sinds 1 maand loop ik bij de gyn. diverse onderzoeken gehad. Afgelopen donderdag uitslagen gekregen. Alles is in orde!!!!! En nu 12 dagen overtijd!!!!!!!! Veel klachtjes, pijnlijke borsten, vol gevoel, gister middag een middag slaapje moeten doen. lage buikpijn. Maar goed morgen weer naar de gyn en dan hoor ik of ik idd zwanger ben xxxx
haiiiiiiii, Spannend hé....wachten.....ook ik moet dit weekend ongesteld worden!! Ik kan het soms wel van de daken afschreeuwen hoe zenuwachtig en spannend ik het allemaal vind. Het liefst zou ik het op mijn voorhoofd willen schrijven maar ja....helaas hahahaha... Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben, die nu al zit af te tellen Suc6 meiden!!
Wat spannend allemaal! Anneke: succes morgen! Ben benieuwd! Ik moet maandag ongesteld worden (hopelijk niet ) Bij ons ronde 1, maar een niet echt geplande ronde. Succes allemaal!
Spannend!! Weet niet zo goed wanneer ik ongesteld moet worden, (namelijk mijn 2e ronde, eerste was 22 dagen) als ik uitga van een 28 dgen cyclus moet ik aanstaande dinsdag ongesteld worden. Heb wel gevoelige tepels, buikkrampjes en een vol/vies gevoel in mijn maag. Soms zelfs misselijk, dus super spannend!
Hier ook aankomend weekend NOD. Eigenlijk wil ik pas maandag testen, moet ik natuurlijk niet voor die tijd ongi worden hahaha. Zondag vieren we de 1ste verjaardag van mijn zoontje, maandag is hij echt jarig. Leek me wel een leuk moment om te testen Heb geen teste in huis, als ik ze wel in huis heb weet ik zeker dat ik van het weekend ga testen, maar ja.... Bij een hopelijk positieve uitslag wordt het lastig mijn mond houden met al die visite in huis hahaha. Heb al wel wat klachtjes, zeer aanwezige (.)(.), had ik bij mijn anderen ook. Beetje moe, honger gevoel en toch ook weer niet Ach.... we zien het wel! Zou wel super gaaf zijn
Spannend he allemaal... ik moet morgen ongi worden en hoop ook dat t nu eindelijk raak is. @anneke,heb je nog geen testje gedaan met 12 dagen overtijd? knap van je als je dat hebt volgehouden! ben benieuwd, duim voor je
Nou daar ben ik dan, Vandaag dag 13 pfffffffffff en ongi. Ik heb verder even niets te zeggen ik ben boos,verdrietig en teleurgesteld. Benieuwd wat de gyn ervan zegt vanmiddag xxx
Hè wat vervelend Anneke!! Ik heb al de hele dag wat krampen onderin m'n rug, begint verdacht veel te lijken op de krampjes die ik heb voor ongesteld worden... Ik hoop het niet maar het ziet er dus ook niet helemaal goed uit denk ik... Hou jullie op de hoogte!