Bedankt voor jullie bemoedigende berichtjes! Ik hoop ook dat het goed blijft gaan. Begin alleen wel meer te bloeden dus denk het niet Ik ga morgen via de huisarts proberen een echo bij de gync te krijgen. 2 weken wachten kan ik niet... De vorige zwangerschap kon de gync met 6 weken het al goed zien...
Goed zo, doen waar jij je goed bij voelt! Het is jou lichaam en jij hebt recht op duidelijkheid. Vind het heel rot om te lezen dat je meer bloed verlies, dat wens je niemand toe. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, veel sterkte!
als je de huisarts beld zal die je meteen een doorverwijzing geven naar de gyn hoor, dan heb je teminste zekerheid. Succes meid. Ik hoop dat het goed blijft gaan.
Idd je hebt recht op duidelijkheid... Sterkte en ik hoop dat je gewoon op zijn minst duidelijkheid gaat krijgen
Hoi, ik vind het een beetje raar dat je nog twee weken meot wachten, Vanaf 6 weken zouden ze het hartje kunnen zien. Ik heb hetzelfde meegemaakt met 5,5 week en moest toen tot 6 weken wachten voor een echo, omdat ze het anders niet konden zien, maar niet langer dan dat. Als je je erg ongerust maakt, zou ik gewoon aandringen voor een echo, dan weet je waar je aan toe bent.
Mijn verloskundige legde mij trouwens uit dat bloedverlies idd zowel fout als onschuldig kan zijn bij 5-6 weken. en dat de kansen op 50%/50% liggen. Ik hoop zo voor je dat het gewoon goed is! en ik begrijp je heel goed, ik had ook niet meer twee weken kunnen wachten. Ik moest eerst ook langer wachten omdat er geen plek was, toen heb ik om een afspraak gevraagd op een andere locatie, ik heb heel erg aangedrongen en uitgelegd dat ik niet meer kon functioneren en toen kon dat.
Hoi allemaal, I haak ook even in als jullie dat niet erg vinden. Wat vervelend om te lezen jipenjanneke, hoop dat je eerder mag komen voor een echo zodat je duidelijkheid en rust krijgt! Helaas heb ook ik een bloeding gehad afgelopen vrijdag, sinds zaterdagavond weer zo goed als over, vanmorgen weer gebeld met de vk maar ze adviseerde me geduld te hebben omdat ze nu toch nog niks kunnen zien. Wij hebben onze eerste echo op 18-11 dan zou ik zo'n 8 weken zwanger zijn..... Merk wel dat mijn borsten niet meer gespannen aanvoelen, dus vrees het ergste
Apie ik zou vragen om een eerdere echo hoor... Waarom zo lang wachten ? Ik snap dat niet...vindt dat gewoon niet menselijk! Sterkte meiden deze onzekerheid is niks
Oh wat naar apie, ik zou ook echt om eerdere echo vragen, vanaf 6 -7 weken kunnen ze het hartje zien!
Even een update. vanochtend bij onze dorpsarts geweest. (soort van combi huisarts met verloskunde) inwendig onderzoek gehad. daardoor kwam erg veel bloed met stolsels vrij. Zijn reactie was dat dit een miskraam in wording is. De kans dat het goed is, is nihil. dus helaas... hij gaf verder aan dat het deze week dan zou 'komen'. en moest me voorbereiden op krampen en extreme bloeding. de 21 ste heb ik een echo om te kijken of het volledig weg is. ik verlies nog steeds wel een beetje bloed maar niet extreem. ook geen buikpijn. Ik weet wel dat het niet goed is, maar stiekem hoop ik dan toch dat op de echo het er toch nog is... Ik weet het, erg naïef en onnozel maar toch... gisteren erg gehuild maar nu voel ik me wel weer okee...
Dat inwendige onderzoek is dat wel normaal als je zwanger bent Maar het klinkt idd niet zo goed wat je wel zelf nog zou kunnen doen is testjes... Als je ziet dat de streepjes afnemen weet je namelijk ook helaas genoeg
ik heb eigenlijk geen idee of dat normaal is. vond het wel erg onprettig! en daarna begon ik erg te bloeden.... tsja nu niks meer aan te doen...
Wat wordt er hier verstaan onder een inwendig onderzoek? Wat is er precies gedaan? Ik heb een inwendige echo gehad, daardoor ging ik niet bloeden. Ken het soort arts dat jij omschrijft niet, ben je niet doorverwezen naar het ziekenhuis?
jeetje meid, wat vervelend... ik las gister je vraag al en heb niet gereageerd omdat ik het gewoon niet wist.. hoop natuurlijk voor jou het beste, maar de kans is wss erg klein.. heel veel sterkte!
ik ben niet doorverwezen naar het ziekenhuis. was volgens de huisarts niet nodig. Hij heeft zelf dus met een "eendenbek"gekeken met een lampje naar mn baarmoedermond. of die open / dicht was. Toen dat ding er weer uit ging begon ik erg te bloeden, daarbij ook stolsels dus .daarop is zijn conclusie gebaseerd. zelf nog contact gezocht met verloskundigenpraktijk in de stad voor een echo afspraak.
Oké dus hij heeft niet zitten vroeten.... Dit wordt ook gedaan met een echo denk ik zoals hij het nu heeft gedaan. Hoe gaat het nu met t bloedverlies?
Had deze vraag van je over het hoofd gezien. Ik bedoel een huisarts met ook een graad in verloskunde. Beetje ouderwetse huisarts, tegen pensioenleeftijd aan zeg maar....
Nog wel steeds bloedverlies, maar niet extreem veel. ook geen buikpijn. voel me prima ook...beetje raar allemaal....
Ik wil je niet bang maken of rot laten voelen ... Maar ik had dit ook 2-3 weken voordat de echte mk begon nu hoeft het niet perse bij jou ook zo te zijn, maar hou rekening met beide... Zoals ik al zei ging ik zelf testen doen nu...zo kun je zelf zien wat je hcg doet. Nu hoeft het niet perse zo te zijn als je tesen blijven knallen dat het alsnog goed gaat. Maar als je nu testen hebt die duidelijk minder worden weet je dat het echt niet goed gaat...
Sterkte meid. Zelf een miskraam gehad bij 6,5 week. Had bloedverlies maar geen stolsels. Hield 4 dagen aan en was niet eens vergelijkbaar met een normale menstruatie. Maar was helaas toch echt een miskraam. Vk gaf aan dat het w.s als met 4 a 5 weken mis is gegaan maar pas met 6,5 week loskwam. Hoop voor jouw op beter nieuws.