Bang! Gaat het mis?

Discussion in 'Miskraam' started by jipenjanneke, Nov 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

May 2, 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nephtys wat vreselijk! Heel veel sterkte. Dikke knuffel

2. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief dank je wel. Fijn deze verhalen te lezen. Elk forum onderwerp is toch anders. Bloeding gehad bij week 4 dag 6 en de krampen was week 4 dag 5. Nu wel krampjes en steekjes en voel me nul zwanger. Her komt helaas niet zo snel op gang als ik zou willen. Ga toch echt volgende week een echo laten maken bij 6 weken en desnoods pillen. Dit is niets zo vrijen lastig functioneer amper

3. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

May 2, 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hel veel sterkte nogmaals en ik zou zeker langs de verloskundige gaan voor controle. Misschien kunnen ze je helpen

4. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben inmiddels aan m'n miskraam begonnen. Vandaag. Dus ga vandaag 28 dagen tellen en dan minus 14 voor ovulatie .

5. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

May 2, 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n bloeding maakt het gelijk zo definitief hè. Blijft gewoon ontzettend naar. Begrijp ik het goed dat je gelijk weer wil proberen? Persoonlijk zou ik dat niet kunnen. Zit zelf aan eind januari te denken....

6. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jipenjanneke, ja ik moet zeggen dat het met wel okay afgaat.. ik was zo kort zwanger.. heb me ook echt denk ik maar 2 dagen echt zwanger gevoeld. Ik besef dat het vruchtje niet levensvatbaar is en dat het maar goed is dat het dan wordt afgebroken. Het is mijn eerste keer en het verlangen is alleen maar groter. Ik denk dat het voor mij een ander verhaal word als het meerdere malen gebeurd. Ja ik was even zwanger, ja ik heb de onzekerheid 1 week gehad (alhoewel ik diep van binnen wist dat het niet goed was), maar ik wil mezelf niet meer verdrietig voelen. Waar ik wel bang voor ben is voor herhaling.. 'men' zegt meid je bent vruchtbaar het ging zo snel... maar dat wil niets zeggen. Ook wil ik niet te negatief denken en ben ik wel gretig natuurlijk je wil het en je wil het nu. Heb van 1 vriendin veel begrip mogen hebben (zelf 6 mnd zwanger) en 1 vriendin heeft me helemaal uitgekafferd (ook 6 mnd zwanger). Dat ik zelf medelijden heb, moet blij zijn dat het nu is als je verder bent dan is het zwaar en zij zit niet te wachten op mijn verhalen want ze is zelf vergevorderd. Daarna besloot ik... ik wil niet meer negatief zij. Ik houd van het leven en daar hoort tegenslag bij.. en nu trek ik het nog.. en ben ik en voel ik me goed... maar ik weet niet hoe ik me voel als het nog 2x mis gaat.... doe mn best niet jaloers te zijn op vrouwen die ik zie die zwanger zijn ;)

7. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe voel jij je nu jipenjanneke... extra genieten van je gezinnetje :). Positief blijven komt vast allemaal goed.. (Sorry ratelde maar door over mezelf)

8. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    Nephtys ik heb precies t zelfde als jij. Wil olk positief blijven denken.
    wil ook meteen door heb er even aan mogen ruiken en wil nu meer.
    Ik had ovulatietesten gedaan en was positief dus heb iui gehad woensdag (13 dagen na begin miskraam) maar op de echo was alleen een stolsel nog te zien heel raar allemaal, heb wel de iui gehad maar dag erna weer positieve test echt raar dus. Wilde zl graag meteen door maar denk dat t nu voor niks is geweest. Na de iui ook hele avond gebloed. Hoop nu snel ongi te worden en dan 14 dagen erna een goede poging.
    natuurlijk heb ik nog kleine hoop dat t ei al gesprongen was, had t de nacht ervoor wel gevoeld.
    Wat een rare reactie teouwens van die vrie din van je! Bij mij reageerde ze allemaal heel meelevend, ging dag na slechte echo op kraamvisite bij neefje en ze waren echt heel begripvol.

jipenjanneke snap ook heel goed als je niet meteen verder wilt hoor. T is toch zwaarder dan ik dacht dat zeker. Vooral ook nu met de feestdagen

9. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry maar wat is een iui.. hele domme vraag denk ik... Ik vind het ook echt k.t... deze miskraam.. zoveel mensen zeggen ach eerste keer gebeurt vaak. maar je leest gewoon echt veel vrouwen die er 1. zo lang over doen, 2. meerdere miskramen krijgen... dus.. ja je bent zoooo vruchtbaar.. nee trap ik niet meer in. Maar wil wel gelijk door. Ik weet ook dat ik het kan mentaal dan... ik ben klaar met in het slachtofferbankje te zitten. het mag.. begrijp me niet verkeerd.. maar weet je... ach ik probeer het te beredeneren en helder te bljven, maar wie ben ik.. 1 miskraam en jullie verhalen .. ik wil nu gewoon zo positief mogelijk blijven en niet geobsedeerd ermee bezig zijn is gewoon bijna onmogelijk zeker omdat je graag wilt. Maar ik ben er aan toe gelijk doorgaan. Dus fingers crossed dan maar.. hoop dat ikhelemala leeg ben (kan me niet voorstellen van niet met zoooo een korte zwangerschap) en dat ik gewoon mijn eitje krijg. Temperatuur mezelf elke dag / ochtend rectaal en ik ga vanaf dag 11 om de dag testen. hopelijk gaat het weer zosnel en blijft t plakken. ik denk dat het ook anders is als je regelmatig intiem contact hebt samen. Bij ons schort dat er nog wel eens aan.
    Ja die reactie.. komt misschien voort uit dat ik mezelf nogal eens zielig vond en ik nogal eens tegenslagen heb gehad waarover ik sprak... dan nog is deze reactie vrij heftig. Andere vriendin was er echt voor me. Weet jew at het gekke is.. toen ik merkte ik ben zwanger dacht ik... ben ik er wel aan toe kan ik het wel.. toen het weg was wist ik zeker.. ja. ik kan dit. en als ik een goede mama wil zijn zei ikt egen mezelf ga ik niet klagen.. zo stom sorry ik ratel even door.

En ik snap zeker dat een persoon niet direct verder wil. Alle begrip. Logisch

10. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

May 2, 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je gevoel zeker wel hoor. Als je er aan mocht ruiken wil je het weer. En terecht! Ik wil het ook zeker weer proberen. Alleen wil ik mn lichaam ook ff rust geven. Merk toch dat ik wat emotioneel reageer op pasgeboren baby's. Dus ik wil het eerst zelf een plekje geven. Daarnaast is her ook een praktisch punt dat ik niet eerder wil proberen omdat we de familie van mn man gaan opzoeken volgend zomer en ik dan niet 8 maand zwanger wil zijn... als ik net zo dik word als de vorige keer is dat dan geen pretje met 35+ graden... in ieder geval weet ik nu dat we zonder hulp samen zwanger kunnen worden. Dat is me al heel veel waard!

11. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Jipenjanneke wellicht misschien weer een hele stomme vraag... maar hoe weet je dat je zonder hulp zwanger kunt worden? Misschien ben ik een doemdenker.. ik ga het niet doen ik biljf positief denken... maar als je bijv meerdere miskramen hebt gehad.. dan moet je toch de molen in? zoals ik eerder zei werd tegen mij gezegd meid je bent hartstikke vruchtbaar.. maar je kunt daarna met gemak nog maanden bezig zijn en dat het niet wil lukken?

12. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

May 2, 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat weet je nooit helemaal zeker natuurlijk maar tegen mij is altijd gezegd dat ik nooit natuurlijk zwanger zou worden. Bij l. Was het ook pas in ronde 25 raak. Precies op de dag van mijn geplande baarmoeder operatie kwam ik er achter. Nu al in ronde 4 weer natuurlijk zwanger. Dus in theorie kunnen we het wel. Dat bedoel ik dus.

13. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah snap t wanneer kwam je erachter dat het niet natuurlijk zou kunnen?
    Rn Sorry persoonlijke vraag maar... Doen jullie t dan om de dag in de periode of om de twee dagen of alleen die ene dag?

14. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

May 2, 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vroeger behandeld voor extreme endometriose. Daarop had de gync gebaseerd dat het nooit natuurlijk zou lukken. Das al 14 jaar geleden inmiddels. Voor l hebben we fanatiek geklust. Zo vaak mogelijk. Blijkt dat mn eisprong al op dag 7 of 8 is. Dus blijkbaar vaak te laat geblust.....

15. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm dat is wel fijn de mijne loopt er moeilijk warm voor ... Dus dat is echt onhandig ik ga wel testjes gebruiken
    Moet zeggen dat ik wel t idee heb dat jk na Deze miskraam wel weer snel regelmatig zal zijn (28 dagen ) maar ja we zullen zien zit er wrl vaker naast en ja partner wil wel vader worden maar houdt niet van verplichting .... Tja lukt niet door er naar te kijken

16. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    Iui is insiminatie met zaad. Ben met een vrouw getrouwd dus wij kunnen niet zelf klussen. Hebben daarom ook maar 1 kans per cyclus. Als k van mijn regelmatie cyxlus van 28 dagen uitga heb ik 31dec weer een insiminatie :). Leef daar maar heen.

Jipenjanneke fijn dat je idd gewoon natuurlijk zwamger kan wordem! Mmm is niet niks.

En ja ze zeggen dat je na een miskraam meer vruchtbaar bent maar weten jullie ook hoelang dan?

Share This Page