Hoi dames, even een vies praatje maar heb even een vraagje over afscheiding. Ik had vandaag een dikke witte prop afscheiding. Komt iemand dit bekend voor?
Het ligt er een beetje aan waar je in je cyclus zit. Ik heb proppen tijdens mijn vruchtbare periode maar die zijn de helder, maar zien er wel een klein beetje wit uit. Tijdens mijn zwangerschap had ik wel veel last van witte afscheiding maar geen 'proppen'.
Ik heb het soms gehad, paar dagen dan na me menstruatie, een beetje witte klodder 1 keer en daarna niet meer, geen idee wat het is maar heb nergens last van.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb verder ook geen klachten als jeuk of pijn zoals bij een candida of iets dergelijks. Ik vraag morgen wel voor de zekerheid een verwijzing voor de gynaecoloog
Serieus? Omdat je een keer een prop witte afscheiding verliest? Je bent net gestopt met de pil dus dan kunnen je hormonen nog een beetje van slag zijn waardoor dit ook kan.
Oei. Das verspilling van je tijd. Ik heb ook wel een klodders verloren na de pil en tijdens de pil.. Ik zou jezelf een eigen risico rekening besparen voor een gyno die je niet nodig heb.
Nou, het lijkt mij sterk dat je gelijk een doorverwijzing krijgt van je huisarts voor de gynaecoloog vanwege een prop afscheiding en als je nog maar net met AC gestopt bent... iedere vrouw verliest wel eens afscheiding, niks raars aan.
Een klodder slijm is niks zorgelijks. Geen reden voor een verwijzing in ieder geval. Laat je lichaam eerst maar eens rustig “op adem komen” van de anticonceptie. Dat is niet van de een op andere dag uit je lichaam.
Misschien was het wel sperma gemengd met je eigen afscheiding, zou wat zijn daarvoor naar de gyn te gaan