We zitten nu in de fase dat de welbekende plopjes plaats hebben gemaakt voor bonken, stoten, trappen en weet ik veel, en nu zijn de bewegingen ook goed van buitenaf zichtbaar. Ik vind het prachtig om te zien en te voelen, ga er soms ook echt voor zitten om contact te maken met mijn zoontje. Soms zie ik zelfs.. tja, het zal wel of het hoofdje of het kontje zijn, in mijn buik helemaal van links naar rechts schuiven, heel langzaam; echt zo'n bobbel die zich dan op navelhoogte verplaatst van de ene kant van de buik naar de andere kant. Hebben meerdere dames dit al eens gezien??? Vind het zo grappig!
zie mn kleine meid dagelijks bewegen heel mn buik heen en weer hihi..en dan zie je indd een bobbel die dan zo door je buik heen gaat .. lekker van genieten
Ik denk dat elke vrouw dit wel zal herkennen! EN hoe verder je bent .. hoe erger en zelfs grappiger het wordt!
ja leuk om te zien he zie het al een tijdje. bij me eerste dochter deed het zelfs zeer op een gegeven moment dat was wel iets minder. je kunt zelfs soms zien als ze een voetje uit steekt en een soort van voetje zie je dan!
bij mijn eerste had ik dit totaal niet aangezien ik de placenta toen aan de voorkant had... nu liggen de placenta's boven & achter en is het echt gaaf om te zien soms minder om te voelen geniet elke dag van dit bijzondere moment echt heerlijk..... nog even binnen 12 week is het voorbij.....
Haha, ja hier nog zo een. Als ik m'n hand op m'n buik leg, voel ik ook echt iets langs schuiven. Gisteren ging het op twee plekken op en neer. Zat ze met d'r armpje in m'n buik te porren en met knie of voetje in m'n zij.
heerlijk is dat he. mis dat nu nog steeds. mijn dochter werd vooral snachts altijd erg druk en savonds op de bank kon ik lekker contact met der maken. tikje tegen me buik en kreeg dan een schopje terug haha. mijn zoontje was altijd erg druk
Heerlijk, ik ga er ook altijd even voor zitten. Dan gaat mijn buik soms alle kanten op en zie ik ook ineens een golf door mijn buik gaan. Echt een bobbel die van links naar rechts gaat of andersom. Ons kleintje lijkt het zelfs door te hebben want zodra ik er even voor ga zitten om beweging te zien of te voelen dan gaat het ineens flink tekeer