Lieve meiden, Sinds april 2009 gestopt met de pil. Eindelijk 9 juni 2010 een positieve zwangerschapstest. We waren zoooo blij. In week 5.3 was ik in Spanje en verloor ik oud bloed. Heel weinig, dit ging niet gepaard met buikpijn. Heel langzaam namen mij zwangerschapsklachten af. Vanuit Spanje belde ik de VK en die stelde mij gerust "het is oud bloed en dat moet er een keer uit". Het bloeden was heel weinig bij wij ze van spreke had ik maar 1 of 2 inlegkruisjes per dag nodig. Bij de 1e bezoek aan de VK toen zou ik 9 weken zijn bleek het kindje niet verder te zijn gegroeid dan 6.2 / 6.5 weken. Er was geen hartactiviteit! Onze wereld stortte in we hadden dit niet verwacht. Het bloed was al lang gestopt `missed abortion`. Een zuig curretage onder volledige narcose werd 10 dagen later gedaan. Nu ongeveer 6/7 maanden later opnieuw zwanger. Ik kwam hier achter op de dag dat ik uitgerekend was. Hoe dubbel is dat. Weer helemaal blij maar weer bang op voor een Missed Abortion. Weer in week 5.3 last gehad van bruine oud bloed verlies. Wat nu steeds lichter word. Dit is alleen bij het afvegen een inlegkruisje is niet nodig. De angst slaat weer toe! Weer de VK gebelt en die hebben mij geprobeerd gerust te stellen. Dit lukt niet echt. Ik heb as woensdag een echo dan ben ik 6.5 week zwanger. Maarja vorige x was het vruchtje met 6.5 week dood gegaan. Ik ben zoooooo bang meiden. Wordt ik ooit moeder, komt het ooit goed Wie heeft ook een missed abortion gehad ging de volgende zwangerschap goed Hoeveel kans heb ik weer op een missed abortion