hoi dames ik zit nu op de bank maar wil dit echt even kwijt.. ik kreeg net op de bank oppeens hele heftige buikpijn/krampen kreeg het ook warm en zweet het kwam opzetten zakte weer weg en daarna minuurtje later ofzo kwam het weer opzetten..en weer zakte het en weer daarna kwam het terug op dit moment is het helemaal weg.. ik voel mijn kindje wel bewegen nu half uurtje geleden ongeveer niks meer gevoeld... ik was toen tegelijkertijd wel oppeens misselijk en ben ook naar de wc geweest en was ook aan de diarree.. ik ben op dit moment 23+4 dagen zwanger moet ik mij zorgen maken ivm met weeen ofzo?
Ik heb dat soms gehad als ik te zwaar had getafeld of iets verkeerd had gegeten. Die darmkrampen lijken op weeen en het zweet brak me dan ook uit. Ik had door de zwangerschap zowiezo veel gevoeliger darmen. Maar ik ben natuurlijk geen verloskundige, hou het even in de gaten of bel haar anders.
ook ik heb flink last gehad van mijn darmen, dat ik een paar keer met tranen in mijn ogen op het toilet zat, zo'n pijn deed het! !x ook flink moeten overgeven toen ik het aan mijn darmen had. Ma als je het niet vertrouwd zou ik even de vk bellen meid! xxx
Ik denk idd ook dat het je darmen zijn. Kon daar bij Levi ook heel erg beroerd van zijn. idd vooral krampen en zweet dat me uitbrak. Mocht je het niet vertrouwen kan je idd altijd voor de zekerheid je vk bellen.
Zoals iedereen al zegt lijkt het inderdaad op darmkrampen. Ik heb het ook en het is inderdaad erg pijnlijk. Op die manier kon ik het ook zo erg hebben als ik ongesteld was. Bij mijn 1ste zwangerschap totaal geen last gehad en bij deze zwangerschap juist weer heel erg Maar bij twijfel altijd je vk bellen natuurlijk
ja, lijkt inderdaad darmen. Ik had het gisteravond nog.. Ongelofelijk pijnlijk die krampen maar gelukkig niets ernstigs. Misschien iets te vet gegeten? Ik krijg het vaak door vet vlees of teveel kaas (lasagne/pasta bolognaise), of als de maaltijd te zwaar was (gister chipolata worstjes en gepofte aardappels) Maar inderdaad bij twijfel gewoon bellen
Ik heb dat ook vaak gehad,, en dan ook echt krampen.. en zodra ik na de wc ben geweest en verlost ben van hetgeen wat er dwars zat (diaree) dan verdween het ook weer de pijn,, maja als je diaree hebt komt het daarna ook weer trug en kan je weer rennen hihi heb het ook nu 3 x in mijn zwangerschap gehad.. en ik geloof je best dat de krampen wel pijn kunnen doen.... ik moest van de verl.. in de gaten houden dat het niet 24 uur duurde de diaree maar meestal naar paar uurtjes ishet over.. denk dat we dan iets verkeerds hebben geeten.. het valt me wel op dat ik dat heb als ik iets vettigs heb geeten.. gr. MiRowsu