Ik ga even ontzettend klagen, als je daar moeite mee hebt is nu de tijd om dit topic weg te klikken Komt ie: Ik vind dit echt verschrikkelijk.. Mijn hele lijf is gewoon op!! Ik heb bekkeninstabiliteit, ischiasklachten aan mn rechterbeen, linkervoet is nu 2x zo dik(vocht? ik weet t niet meer), ben al ruim 3 weken aan de diarree(sorry, niet zo smakelijk!!) misselijk en heb al vanaf 37 weken zwangerschap heel veel voorweeën.. Moe, slaap slecht, labiel(arme man, die heeft t zwaar hoor..)en noem maar op. Wat een *&#&$*# zwangerschap zeg.. Echt vanaf dag 1 hondsberoerd geweest en ALLE kwaaltjes gehad.. Tussendoor nog verhuisd, zo goed en kwaad als het ging toch zo veel mogelijk geholpen.. Eerder gestopt met werken, ach noem maar op.. Maargoed, alles trots gedragen hoor, maar je wil dan wel echt 40 weken bevallen.. Liefst met 37 weken al natuurlijk!!!! Dus nu de 40 weken gepasseerd.. Ooh wat duren die dagen lang.. Ik wil mijn mannetje gewoon zien en ik wil mezelf terug!!!! En het liefst gewoon nu! En ik wil een leuke actieve mama zijn voor mijn andere zoontje en ik wil een leuke lieve vrouw voor mijn man kunnen zijn, lekker het huis poetsen in een middagje, keertje wandelen en al dat soort stomme dingen(dat kan ik echt al maanden niet meer..). Zo.. Dat ben ik kwijt Meer mensen die 't even kwijt moeten?
Ach joh hartstikke begrijpelijk. Toen ik 38 weken zw. was begon ik ook weer over te geven van het afschuwelijke maagzuur, zelfs met bloed. Ik wist ook niet meer hoe ik het had. 1 hand had ik al maanden geen gevoel meer in door tunnelsyndroom en vocht, liet steeds alles vallen enz enz. Kon niks van eten meer verdragen aan maag en darmen. Ook allemaal van die klote dingen. Als ik er dan aan dacht dat dat nog een maand kon duren begon ik gelijk te huilen en zag ik het ook niet meer zitten. Ik had het grote geluk met 39 wkn en 2 dagen te bevallen. Jij bent alweer verder, respect hoor. Hou nog even vol, en klaag lekker
Kan me ontzettend goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit!! Bij de eerste ben ik bevallen met 40w6d en bij de tweede met 41w3d. Zeker bij de tweede trok ik het op het laatst ook helemaal niet meer, vooral omdat ik nog een zoontje had rondlopen waar ik niets leuks en actiefs mee kon doen. Hebben ze het met jou al over extra controles gehad of wanneer ze je eventueel gaan inleiden? Ik ben uiteindelijk bij de tweede ingeleid met 41w3d en moet zeggen dat ik daar zo opgelucht over was. Hopelijk beval je heel erg snel!!
Superlief, dank voor de reacties.. Voel me zo'n muts af en toe, ben al zo ver gekomen kunnen die paar dagen er ook nog wel bij zou je denken.. Maar 't valt me bijzonder zwaar.. Maandag gaan ze me strippen en waarschijnlijk vrijdag of daarna inleiden.. Duurt nog wel even dus..
Ik kan het me ook zo voorstellen. Ik ben er nog niet (36 weken), maar heb nu al af en toe dat ik het helemaal gehad heb. Ik ben ook lekker maagzuur aan het ontwikkelen. Maar ik kan me voorstellen dat je de dagen aan het aftellen bent. Wat een gedoe. Gewoon even je lichaam terug, niet meer dat vermoeide, geprikkelde de hele dag! Gewoon de dingen doen hoe je die gewend bent. Lekker wandelen enzo... Pff... Maar je bent er sowieso bijna! Succes!
Gooi het er lekker uit meid. Soms is het gewoon lekker om even te klagen, zwanger zijn is niet altijd makkelijk.
Zoals er meer zeggen klaag gewoon lekker, dat is tochnietzo raar? Ik snap echt dat je het zat bent met aldie klachten die je hebt. Ik heb het zelf niet gehad, als ik haar tot 50 weken mocht dragen had ik het gedaan. Ze heeft ook echt tot het uiterste gezeten bij mij, paar uurtjes voordat ik ingeleid zou worden is ze toch uit zichzelf gekomen. Jammer dat je niet kan genieten van de laaste periode van je zwangerschap, dat je kleintje maar snel mag komen!
Oh meid je mag absoluut klagen! Hier nog een die er compleet doorheen zit! Zit vandaag op 40 + 5 en door alle voorweeen (al vanaf 32 weken) ben ik ontzettend bang dat ik het niet goed zal voelen aankomen (heb ook al meerdere keren met vals alarm in het zh gezeten). Mijn dochtertje wordt de 6e juni 4 jaar en ik hoop echt dat dit mupke er voor die tijd is. Ik had nooit verwacht dat ik overtijd zou gaan, maar nu... Slapen is bijna niet meer te doen, lopen is al helemaal een drama en idd iets leuks doen met de oudste zit er nu gewoon niet meer in! In het zh wachten ze zo lang mogelijk met inleiden omdat ik een ks heb gehad, maar hoe langer het duurt hoe banger ik voor de bevalling word! Oeh dit is eigenlijk wel even heel erg fijn om alles eruit te spuien! Liefs, DD
Gooi het er maar lekker uit hoor, dat mag best Ik herken nu al zoveel dingen terwijl ik mezelf tegelijker tijd ook weer zo stom vind. Ik mag al blij zijn dat ik uberhaupt zwanger ben maar oh wat heb ik het zwaar op het moment En ik moet nog wel even De kleine man in mijn buik doet het goed maar mijn lichaam werkt gewoon niet mee. Ischias en mijn bekken doen ook heel veel pijn.. ook mijn ruggetje werkt niet mee.. Pfff een blokje om wandelen zit er bijna niet meer in. Ik voel me ook schuldig tegenover mijn andere zoontje en mijn vriend die het flink te verduren heeft... Ik vind het hele zwanger zijn heerlijk maar af en toe is het gewoon even niet leuk meer Hopelijk laat jouw kleine man zich snel zien!
ik kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen meis Het is niks zo natuurlijk. Ik ben inmiddels 33 weken zwanger en had met 26wk al weeen, dus nu rust etc en heb mijn portie ziekenhuis en ctg ook wel gehad. TOEN dacht ik dat als ik de 30 weken gepasseerd zou zijn, het allemaal een stuk makkelijker/beter zou gaan, omdat ik die zorg dan niet meer zo had van gaat ze het redden? Maar nu.. Ik had er niet echt rekening mee gehouden dat het steeds zwaarder zou worden en dat merk ik nu aan mijn lijf. Loop nu 4 dagen met flinke voorweeen, zowel 's nachts als overdag waardoor ik ontzettend moe ben en me nergens op kan concentreren, als dit nog 7 weken zo door moet gaan ! Heb last van oprispingen, alles komt in de verdrukking en voel me totaal niet lekker. Nu lijkt week 37 opeens ontzettend ver weg.. En dan te bedenken dat ik ook overtijd zou kunnen lopen.. Kom op meis, nog een paar daagjes volhouden! Je kunt echt trots op jullie zijn dat jullie het beiden zo lang vol hebben gehouden onder de omstandigheden. Hopelijk gebeurt er snel wat zodat je niet tot vrijdag hoeft te wachten.
Ben nog nooit langer als 31+2 zwanger geweest (jeej, wat een mijlpaal morgen ^^), maar ik kan me zo goed voor stellen hoe je je voelt. Ik ben dik, moe, slaap slecht, en heb dag en nacht zuurbranden. En dan zijn dat nog niets eens ernstige kwalen (zoals jij met je Bi :S). Hoewel ik graag nog even zwanger wil zijn, kan ik ook niet wachten om weer gewoon van mezelf te zijn. Mijn eigen lijf zonder al die kwaaltjes. Hoop dat het strippen helpt en dat je snel gaat bevallen meid!
klaag maar lekker hoor meid!!!! ik heb het nu al met mn 32 weken, ben het helemaal zat! laatstaan jij!!! hoop dat alles snel voor je gaat, en dat je weer lekker de oude mag worden!
Ja, even lekker klagen, dat lucht op! Ik hoop dat de bevalling snel begint voor je! Ik ben zelf inmiddels ook overtijd, maar gelukkig zonder al te veel klachten, dus ik ben gewoon erg ongeduldig en baal ervan dat ik er iedere nacht zoveel uit moet en slecht slaap. Maar als ik jouw verhaal lees, dan heb ik het nog heel makkelijk. Heb nu 2 keer een paar uur een beetje pijnlijke harde buiken gehad en verder nog helemaal niets, geen enkel teken dat er een bevalling aankomt. De kleine is ook nog enorm druk in mijn buik. Dus ben zelf bang dat ik de 42 weken wel ga halen . Mijn dochter kwam met 40+5. Ben benieuwd van mijn zoontje van plan is.
Pffff hier nog eentje, vandaag 41 weken. Had ook wel gehoopt dat ons ventje er inmiddels zou zijn. Vandaag nog even aan de ctg gelegen, nog helemaal geen weeën activiteit ofiets. Dus ben bang dat ik toch aan die inleiding moet geloven, aankomende week! Bah had zou graag gewild dat hij uitzichzelf zou komen........ Voel me de ene dag wel veel beter dan de andere dag moet ik zeggen. Sommige dagen trek ik het liefste de hele dag een deken over m'n hoofd en blijf in bed, terwijl ik andere dagen nog van alles onderneem. Nou nog heel ffies en dan hebben wij onze kindjes in onze armen ;-D maar wat duren die laatste daagjes lang....