Ahhhhhhhhhhh wat lief al die reacties, krijg het er gewoon warm van. Ik zal mijn uiterste best doen om t "negatieve" van me af te zetten, hoe moeilijk dit ook is, dat heb ik vanmorgen ook al gezien en zelfs toen ik t hartje zag kloppen (en ik een traantje wegpinkte) was ik geneigd om te kijken hóe snel t klopte..... die miskramen hebben ontzettend veel impact op mij en mijn gemoed gehad, dat zie ik nu dus dubbel zo hard terugkomen.....hoop dat ik deze zwangerschap wel durf te genieten en t mooie ervan niet laat ondersneeuwen door mijn ervaringen uit het "verleden".
Wauw! Gefeliciteerd! Onwerkelijk he zo'n kloppend hartje.. mijn vriend en ik wisten ons ook geen raad, na al die ellende was ik niet echt de meest optimistische persoon op de wereld.. nu ben ik 21+2 en nog steeds wel soms onzeker en bang, maar dat hoort erbij. Hou je goed, zorg goed voor jezelf en mini En probeer te genieten! Ik praat veel tegen ons meisje, voelt goed en daardoor zelf erg rustig, misschien werkt dat voor jou ook! Hou vertrouwen
Hoi hoi , Wou mijn opluchting met jullie delen. Vandaag mijn 1e echo gehad wat een mooi moment was dit. Mijn kleine wondertje gezien met mooi kloppend hartje. Ben 7 weken en 4 dagen uitgerekend op 25 dec 2015 geweldig. Zo happy ben ik . Moet over 2 weken terug voor 2e echo. Hou jullie op de hoogte. Voor mensen op de wachtbankje veel succes en heb moed het komt goed. Gr wensje
Hoi Simone, Ik probeer me niet zo gek te maken maar ik zie nu wel wat angst allemaal met een mens kan doen, voor je t in de gaten hebt, neemt de angst de controle over......maar je ziet het kan ook anders, dit bewijs jij nu wel