Brrrr hier ook hoor! Het valt me op hoeveel mensen reageren op dit topic hiihi. Ik heb het al mijn hele leven, zelfde verhaal: geen enge dingen kijken en zéker geen opsporing verzocht! Zo gauw het donker wordt veranderd voor mij de hele wereld inclusief mijn eigen huis en tuin. Gek hè. Het stoort mij ook, hoewel nu ik een dochtertje heb is het moederdier in mij naar boven gekomen en ben ik minder bang. Een soort gevoel te moeten beschermen. Vannacht nog dacht ik dat ik iemand de trap op hoorde komen (onzin natuurlijk) en dacht dat ze haar kwamen halen. Dus ik mijn bed uit en direct naar mijn dochtertje. Niets aan de hand natuurlijk maar tot gister sliep ze bij ons. Nu op haar eigen kamer één deur verder en meteen slaat de angst toe. Ik heb een belachelijk verhaal: in ons oude huis hadden we een lamp op de badkamer met een bewegingssensor. Ik moest s nachts naar het toilet en zat daar op die pot. Ineens hoor ik iemand lopen beneden op de houten vloer (onzin) en ik blijf met mijn broek op mijn knieen stokstijf staan. Gevolg? De lamp springt uit, **T dacht ik! Nu maar heel stil blijven staan want anders zien ze dat er iemand op de badkamer is. Dus ik daar gestaan, gestaan en gestaan nog altijd met mijn broek op mijn knieen. Toen sloeg de kerkklok 00.00 uur. Ik wist dat ik rond half twaalf naar het toilet ging dus ik stond daar al een half uur met mijn broek op mijn knieen vol angst. Ik dacht ja daaaag! Kom, raap jezelf bij elkaar en ren naar je bed zo snel als je kunt, onder de dekens haha! Dat heb ik gedaan en er was natuurlijk niets aan de hand hè. Wat een giller. Mijn vriend werkt 5 ploegen dus nachten genoeg om mezelf op te fokken. Zo ga ik dus ook niet douchen s avonds of in bad als ik alleen ben
whahaha grappig ik zie het al helemaal voor me! maar als ik iets hoor ga ik echt niet in mijn nakie staan hoor haha dan weet ik niet hoe snel mijn broek terug omhoog is en ik terug in bed lig ook ik lig altijd helemaal onder de dekens!! mijn deken trek ik tot over mijn oren! zo is enkel mijn neus en voorhoofd beetje vrij in de zomer is dit pas erg! en warm ps, ik zit ook nooit op mijn bed met mijn voeten op de grond! dan ben ik zo bang dat ze mijn enkels vast pakken altijd met opgetrokken voeten
hahahha Nooit gedacht dat er zoveel mensen zouden zijn die hetzelfde zouden hebben als ik. Waar komt dat toch vandaan? Is het iets vrouwelijks?
Sharon20, echt geweldig dat verhaal van jou met je oma! Sorry maar moest echt hardop lachen. Over honden: Van de week een keer; mijn man lag al in bed, en ik zat nog tv te kijken. Opeens begint de hond te grommen en kijkt heel strak naar buiten door het keukenraam. Dus ik schrik me kapot! Ik was echt bang, mijn hart klopte bijna mijn lijf uit. Opeens begint ie ook nog eens hard te blaffen. Dus ik loop ook nog eens heel stoer naar de keuken, staat die stomme hond naar zichzelf te blaffen. Hij zag zichzelf dus weerspiegeld.
hihi op het moment zelf was het echt niet grappig! pas toen we oma in der pyama zagen (mens is 68!) zonder gebit... dacht ik! wat moet zij nu komen doen als er echt een paar gekken binnen zitten... tmens is veel stoerder dan wij lol wat een Ahummm "slimme" hond heb je lol hihi
Doet me denken aan zo'n domme actie van mezelf toen ik nog thuis woonde en een jaar of 16 was. Ik werd toen wakker, en zag een enorme spin op een schilderij zitten. Het was echt een groot beest, een kruisspin! Ik durfde mijn bed niet uit, en ik was bang, zó bang dat ik me niet durfde te bewegen.. Tot de telefoon ging, en ik als een speer mijn slaapkamer uit liep naar de slaapkamer van mijn ouders. Daar stond de telefoon, en mijn ouders en zusje waren op dat moment niet thuis. Dus ik pakte de telefoon op, was het een tante van me. Die hoorde dat er iets aan de hand was en vroeg dan ook wat. Ik begon keihard te huilen en zei dat er een keigrote spin in mijn kamer zat. Mijn tante begon te lachen en vroeg of ze even moest komen. Ik blij, mijn tante zou me wel even uit mijn lijden verlossen. Dus toen mijn tante er was, liep ze mee naar mijn kamer, en ze ziet die spin. En ze schrok! Dus ze pakt een tijdschrift, om die spin daar mee kapot te slaan. Viel die spin op de grond, op zijn kop... Is het een nepspin! Had mijn zusje erop geplakt, om me te laten schrikken. Nou, was ze goed gelukt. :x Later moesten we er keihard om lachen natuurlijk.
ik ben ooit eens heel evil geweest was in de kast van mijn zus gaan staan. stond daar al even en toen pakte ze haar kleren en voelde dat er iemand stond, toen begon ze keihard te gillen ze schrok zich bijna dood. ze was ook echt heel boos op het moment zelf:x ik kon er wel om lachen (zelf kon ze er later ook wel om lachen) maar ze is ooit toen ik nog jong was (denk een jaar of 7???) snachts of savonds laat op mijn kamer gekomen, ik sliep toen nog met een lichtje (lang gedaan) en ik wist niet dat zij het was. toen zei ze: ben je boos pluk een roos, zet hem op je hoed dan ben je morgen weer zoet. dus ik heb de dekens over mijn hoofd getrokken en heb uren panisch in mijn bed gelegen. toen ik eindelijk weer durfde te kijken was mijn lampje ook weg. heb nooit meer met een lampje geslapen, kon niemand het weghalen ook. het heeft lang geduurd voor ik wist dat zij het was. (en ik weer normaal durfde te slapen).
Hier nog zo´n bange poeperd . Het stomme is dat ik buiten in het donker helemaal niet bang ben, alleen in mijn eigen huis. En dan vooral als mijn man niet thuis is en ik 's avonds/'s nachts naar bed ga. Dan lig ik in bed en hoor ik allerlei "enge" geluiden. Die geluiden zijn er vast ook wel als mijn man wel thuis is, maar dan hoor ik ze niet. Als ik alleen ben dan let ik erop en ben ik ervan overtuigd dat er een enge man in huis is. Nu ik zwanger ben droom ik echt heel erg en word ik regelmatig 's nachts wakker. Als ik dan naar gedroomd heb weet ik ook zeker dat er een inbreker in huis is... Het is bij mij wel erger geworden nadat ik eens op een zaterdagavond toen ik alleen thuis was één of andere kerel aan de deur had die in een voor mij onverstaanbare taal een heel verhaal tegen me ging ophangen. Bah, wat voel ik me toen, nadat ik 'm af had gewimpeld, niet op mijn gemak in mijn eigen huis. Vooral omdat er vlak daarvoor een brief in onze wijk was verspreid door de politie dat er zoveel werd ingebroken in de buurt.
ik heb ooit een x een erge nacht gehad. midden in de nacht word ik wakker van gemiauw... licht aan: Stil hmm raar... licht uit en het begon weer! zo 10x dus ikke overal zoeken eerst naar beneden de deur open en kat geroepen,,, nix... toen maar weer naar bed, licht uit en het begon weer... licht aan... weer stil was echt eng! ikke weer naar beneden, op mijn kamer gezocht, in de kasten, bij mijn broer... en iedere x zodra ik dat licht uit deed begon het... ikke uit mijn raam kijken maar was zo donker kon niets zien! na 2uur zoeken ben ik maar op de trap gaan zitten met het licht aan durfde mijn kamer niet meer in hahaha... mijn moeder hoorde dat en kwam even kijken, natuurlijk boos... ikmoest me ni zo aanstellen. gaat ze naar beneden, roept een paar x de kat en die zat gewoon op dak :S toen was het over! maar was echt heel eng