Ik zie de laatste tijd verschillende meiden met feather extensions, Ik vond dat voor de zomer best wel leuk. Nu heb ik een afspraak gemaakt bij de kapper en die zei dat de trend al bijna is afgelopen dat er voornamelijk jonge kinderen mee rondlopen en dat ik er toch echt een beetje te oud voor ben( ik ben 37) Is dat ook zo?
Ik, persoonlijk, vind het ook iets voor jonge meiden ja. Net als je vroeger die touwtjes had die je in je haar vlechtte. Maar goed meningen verschillen. Als jij het leuk vind, gewoon doen toch! Wat die kapper ook zegt
Of je te oud bent weet ik niet. Ik vind het gewoon helemaal niet mooi. Of je nou 7 of 37 bent. Maar gewoon doen als jij het leuk vindt hoor
Ik vind ze best grappig.. Tegenwoordig heb je ook van die glitterslierten voor in je haar.. Of eventueel de onderkant van je haar in een felle kleur? Dat vind ik best cool
Pffft wat een onzin zeg. Als je het mooi vindt, doen! Ik heb er zo de pest aan dat mensen graag een leeftijd aan iets verbinden waarop iets nog wel of niet meer kan.. ik zou het dus gewoon doen. Het staat vast leuk.
Mijn zusje heeft het ook, die is 26. Wel vrij subtiel, maar ik vind het heel leuk staan. Als jij het leuk vindt, lekker doen!
gewoon doen! ik werk in een kapsalon en bij ons gaan er ongeveer 4 per dag met een feather de deur uit, van subtiel tot extreem, van jong tot oud! ik heb er zelf ook een, was er eerst niet zo kapot van maar moest reclame lopen natuurlijk krijg erg veel complimenten en heb er een die heel subtiel tussen mijn haar valt, erg leuk!
Onee, never mind! Na te googlen zie ik dat dat toch heel anders is Ik zou het subtiel houden, maar wel lekker doen als je dat graag wilt
Als het subtiel en een beetje in dezelfde haarkleur is, vind ik het leuk, voor alle leeftijden. Erg opvallend of gekke kleuren is leuk voor jonge meiden
Ik heb een afspraak voor as dinsdag en ik denk dat ik het gewoon ga doen, inderdaad wel subtiel geen felle kleuren
Ik heb er 1tje in mn haar.. Voor de zomer super leuk! En inderdaad, gewoon subtiel houden met 1 of misschien 2.. Niet heel je haar vol, dat vind ik zelf ook minder! Maar ik krijg er hele leuke complimenten over!