Weber met kolen!! hebben wij vorige week ook gekocht , bij Intratuin hadden ze 20% korting op alle BBQ's weet niet of dat nu nog zo is?? We hebben ook zo'n skottelbraai, maar dat is niet te eten! Alle sappen uit alle soorten vlees blijven in het midden liggen.
nee, wij willen juist geen weber! Wij willen een hogere bbq met een rekje wat je op 4 verschillende hoogtes kan zetten en zonder deksel.
wij hebben een stenen bbq.. heerlijk.. En in meerdere hoogtes Daarnaast hebben we een gewone ronde op pootjes die je kunt rollen en die is ook redelijk in hoogte verstelbaar. Ik vind weber te duur, maargoed dat ben ik
Maakt dat zoveel uit? Als het maar op kolen is . Ik had eerder een goedkoop ding uit Duitsland die op verschillende hoogtes kon. Zonder deksel. Mijn nieuwe partner heeft een Weber met deksel. Het vlees Smaakt niks beter dan op mijn oude goedkope bbq hoor hahaha. @monique , waarschijnlijk had ik zo 1 die jij omschrijft! 30 euro in Duitsland bij de combi of Aldi !
Gewoon zo'n weggooi ding, prima voor die paar dagen per jaar dat het kan en zitten we niet met de rotzooi in de tuin/schuur de rest van het jaar
Ja, die heb je inderdaad ook best betaalbaar! Wij bbquen heel erg vaak en dit is voor ons echt het beste. WEber vinden wij persoonlijk niets.
Weber op kolen .... En zeker ook met deksel blijft het vlees lekker mals Maar ze zijn idd wat duurder ... Zou in elk geval wel voor kolen gaan