Dankjewel. Het lijkt me sterk dat alles eruit is hoor. Kan toch niet goed zijn dat ik nu nauwelijks nog bloed.Nu zie ik eigenlijk wel een beetje op tegen morgen. Maar ze zal me toch eerder nog een ronde cytotec voorstellen ipv curreteren? Pff..zal wel weer een slechte nacht worden.
Hoi Shally, Ben je de nacht een beetje doorgekomen? Balen dat je in onzekerheid zit. Dat was ook een beetje mijn angst met die pillen. (Niet dat curettage veel beter is) Ik voel mij nog steeds belabberd en heb ook nog steeds last van buikkrampen. Hoe is dat bij jou? Ik weet niet of je nogmaals een afgifte van de pillen krijgt. Lijkt mij geen probleem als dat normaal gesproken gebruikelijk is?
Hey, gisteren om 16;00 heb ik ook cytotec ingebracht maar er is maar weinig losgekomen. Tijdens slapen nergens last van gehad. Moet ik nu tot 16:00 wachten voordat ik weer neem? Ik heb nu wel weer een beetje buikpijn. Kan het alsnog doorzetten? Wat is dit vervelend zeg.... Ik ben zo bang dat ik straks ook nog gecureteerd moet worden.
Heb wel goed geslapen. Nu helemaal geen bloedverlies meer. Het zal me benieuwen. Zit nu in de wachtkamer bij de gyb. Emmanuel, ik heb dus werkelijk nergens last van, ook geen buikkrampen meer. Em, gewoon even voor de zekerheid de gyn bellen.
Succes en sterkte ShallY! Hopelijk is het allemaal toch losgekomen (heb er geen ervaring mee, met hoeveel etc).
ja dat is lastig he? De gyn had tegen mij specifiek gezegd dat ik de pillen in de ochtend moest inbrengen. Ik zou voor de zekerheid de gyn even bellen of je de pillen vervroegd mag inbrengen vandaag. Denk niet dat dat een probleem is. Misschien een troost: ik ben 3 dagen NAdat ik drie dagen pillen heb ingebracht het vruchtje zondrr pijn verloren. Ik weet nog niet of alles schoon is, moet woensdag op controle.
Ik heb idd de gynaecoloog gebeld, moet wachten tot 16:00 grrr. Zit nu thuis depri niks te doen. Ben zo slecht in dit soort dingen. Hopelijk is het bij jou klaar!
Hoe is het gegaan bij de gyn? Ik hoop echt dat alles er al uit is. Bij mij kwam het 3 dagen later 'spontaan' er uit. Hadden net een curretage ingepland omdat de cyotec niet werkte. Dezelfde middag echo en het was inderdaad al schoon. Dikke knuffel!
Ik vind dat je best snel weer moet komen. Mijn gynaecoloog zei dat het geen zin heeft om eerder dan 2 weken een echo te maken. Meestal zit er nl nog wel rest maar dat gaat dan vanzelf. Alleen als het blijft bloeden even bellen zei ze.
Ik moest een week later omdat ze kon zien hoe het afbrak of t door ging zetten of niet. En bij mij was er toen weinig gebeurt dus kon ik kiezen nog een keer pillen of curretage.
Eigenlijk moest ik pas volgende week een afspraak maken maar de arts wilde me zien voordat ik cytotec voor de 2x zou gebruiken. Het had gisteren wel geholpen want 's ochtend veel bloed verlies, krampen en stolsels maar 's middags was het helemaal over. En op de echo was te zien dat bijna alles weg is. Ik had alleen nog wat verdikt slijmvlies dus moest voor de zekerheid vandaag nog een keer 2 tabletten cytotec inbrengen.Als het vandaag niks doet moet ik het gewoon laten en dan zal het laatste meekomen bij een volgende menstruatie. 14 april heb ik een controle echo en een gesprek over hoe nu verder.
Hé Shally Als je alleen nog wat verdikt baarmoederslijmvlies hebt dan zou ik die 2 pillen ook laten. Het is behoorlijke rotzooi die je inbrengt en als er alleen nog wat slijm is achtergebleven dan komt dat vanzelf wel mee volgende maand. Ik zou als ik jou was nu niet nog een keer "voor de lol" buikpijn opwekken als je er net vanaf bent. Succes! Liefs BB
OW helaas, heb ze al ingebracht. Ik heb gewoon geluisterd naar de dokter .. Maar als deze 2 niet werken dan mocht ik het nog een keer herhalen maar dat doe ik dan niet hoor.
Niks aan te doen! Je hebt er al een paar overleefd, dan overleef je deze 2 pillen ook nog wel. Het punt is gewoon dat ze in het ziekenhuis lekker makkelijk praten hebben met hun "neem er nog maar 2 voor de zekerheid". Zou zij dat zelf ook doen denk ik dan? Het is gewoon hartstikke chemische rotzooi en je kunt er behoorlijk ziek van worden. Ik had een keer een echo na mijn 5e of 6e miskraam en toen adviseerde degene die de echo maakte een curettage voor het restweefsel. Ik ben de stoel afgewipt en hebt gezegd "ammehoela. Ik heb er geen last van, dus als mijn lijf het kwijt wil dan komt het wel" En idd; de maand daarop een hevige menstruatie met veel oude rotzooi. Sterkte meis!
Dat is wel zo dat het vaak bij een volgende menstruatie mee komt. Ik ben wel benieuwd of het nog wel iets doet, tot nu toe heb ik wel iets van krampen maar gelukkig nog niet veel. Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat m'n eierstok nog steeds vergroot is. Vorige keer zag de dokter het al en zei toen dat het kwam vanwege het zwangerschapshormoon. Maar dat is nu nog steeds.
Bij mij kon ze zien uit welke eierstok het gekomen is... Ik snap er allemaal niet zoveel van. Was hij dan ook vergroot? En ze zag een bevrucht eitje dacht ik dat ze zei? Maar dat was niet mijn ma... Ik merk wel dat echoscopisten meer vragen oproepen dan beantwoorden.
Gisteren dus nog 2 pillen ingebracht en het bloed verlies viel best mee. Vanmorgen en begin van de middag ook maar sinds einde van de middag lijk ik wel leeg te lopen. Niet normaal hoeveel ik nu bloed en hoeveel stolsels ik nog vwrlies. Het is gelukkig niet erger dan een menstruatie maar maak me toch wel een beetje zorgen. Ik werk in de kinderopvang en heb vandaag weer gewerkt. Kan het zijn dat ik te veel gedaan heb waardoor ik ineens zoveel bloed?
Hoi Shally, Wat vervelend dat je nog steeds zit te kutten met die pillen. Het bloedverlies is wel herkenbaar bij een spontane miskraam. Je moet je wel zorgen gaan maken als het erg veel is of als je er duizelig van wordt. Maar bij twijfel kun je natuurlijk altijd even de VK of Gyn bellen... Net wat Betty ook al zei, het is gewoon chemische troep wat je inbrengt, dus ik geloof ook niet dat de pillen veel goeds doen. Misschien heb je de volgende keer een wat lichtere menstruatie nu dit zo heftig verlopen is? Hopelijk is de ellende nu voorbij en voel je je morgen beter! Sterkte meid!