Nou zo heftig heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Zodra ik loop begint het bloeden. En die stolsels,niet normaal zoveel en groot. Kijk het ff aan nog en bel anders het ziekenhuis.
Oh wow, ineens het andere einde dus. Mijn miskraam was spontaan, maar werd wel verteld dat als ik meer dan 2 verbandjes gebruikte in een uur, ik moest bellen (het was uit zichzelf veel etc). Dus misschien als je dat hebt even bellen voor advies? En zou eten nemen met staal (spinazie, biefstuk etc), want je zult het zo te horen nodig hebben. Wordt anders evt zo slapjes. Beterschap en sterkte!
Ik ben inderdaad erg slapjes. Ugg eten met staal, wat kan ik dan het beste eten? Ik had dit echt niet meer verwacht. Al gaat het nu wel weer de goede kant op en bloed ik niet meer zo erg als gisteravond en vannacht. Maar ben nu zó futloos.gelukkig een vrije dag en ga gewoon niks doen. Lekker relaxen.
Biefstuk, spinazie, appelstroop, dat soort spul. Ik vind appelstroop heerlijk, dus dat fietst er dan altijd zo in. Ik heb hier ook altijd een doos Spatone staan, dat is zakjes met mineraalwater en 100% staal wat je dagelijks nodig hebt. Ik krijg snel staaltekort (geen idee waarom, want eet goed, maar zwaar ongesteld altijd), dat werkt ook perfect! Al koop ik wel die met appelsmaak, want original is kokhalsend haha! Net vloeibaar staal... Hier kan ik dat zo bij de drogist halen of online, maar durf zo niet te zeggen of dat ook in NL zo bij de Kruidvat of Etos etc ligt. Anders misschien de Tuinen? Als er iemand is die voor je naar de winkel kan? Die zakjes zijn ook beter voor je maag dan staalpillen, want die zorgen voor verstoppingen. En idd, voetjes omhoog, voor de lichtbak of een goed boek. Beste wat je kunt doen, terwijl je lijf druk bezig is. Morgen is er weer een dag.
Hmm biefstuk. Dat is ook nog een straf om te eten. Moet straks toch nog even naar de winkel dus ga er dan 1 kopen. Appelstroop ga ik zo wel even nemen op een cracker ofzo. Maar neem aan dat het niet direct helpt? Dat andere wat je benoemt zal ik eens opschrijven en van het weekend kijken bij de tuinen.
je zult niet meteen er iets van merken nee haha. Heeft wat tijd nodig om weer wat op te bouwen, want het ligt er ook aan of je reserves wat weggehapt zijn. Meestal merk ik het een dag of twee erna dat ik denk, hey energie komt weer terug. Vit C is trouwens ook perfect, zorgt voor een snelle opname. Thee, koffie en melk (hoop dat je hier niet van houd haha), houden ijzeropname tegen, dus voor nu wat minderen. Dan kan je lijf zoveel mogelijk staal uit je eten halen. Het heeft altijd wat tijd nodig (er is ineens heel veel uitgegaan), maar langzaam aan zul je jezelf weer beter gaan voelen. Beterschap!
Wat ik me wel afvraag hè.. Toen de gyn dinsdag een echo maakte zei ze dar het vruchtje al niet meer te zien was, dat ik bijna alles kwijt was. Ik kon nog wel wat vloeien. Maar als ik het vruchtje maandag verloren zou zijn, zou ik toch niet meer zoveel moeten bloeden en zoveel stolsels verliezen? Ik knijp m echt dat ik straks alsnog een curettage moet ondergaan..
Wat vervelend Shally!!! En ik zeg het nog maar eens; je moet niks he. Jij bent baas over je eigen lijf. Ik zou voor nu lekker op de bank kruipen met een kruikje en wat feminax. Dat het minder wordt is een goed teken. Heel veel sterkte meis!
rovicee fero kopen. kan je gewoon bij c1000 coop albertheijn krijgen. dit vult je ijzer aan. en ik zou toch ff zh bellen hoor, want dt je nog zoveel bent verloren klopt volgens mij niet. sterkte meis
Wat vervelend meid. Ik lees wel meer vrouwen die erg veel stolsels verliezen, zwlf ben ik zondag zonder veel bloed het vruchtje verloren. Ik vraag me af of het goed is dat je nog zo ernstig vloeit, terwijl je het vruchtje al verloren bent. Heb je de gyn gebeld?
Nee heb nog niet gebeld. Maar het gaat nu wel weer. Ik bloed nog wel maar niet zo hevig meer en verlies ook geen stolsels.
Hoelang kan je last hebben van de zwangerschapskwaaltjes? Ik heb nog steeds mega zere borsten en dat ben ik wel een beetje beu. Verder gaat het hier de goede kant op. Het hevige bloedverlies heb ik niet meer, nu als een normale menstruatie.
Nou het vloeien is inmiddels gestopt. Maandag een controle echo of alles weg is en dan een gesprek over hoe nu verder en eventuele onderzoeken. Ik heb al een aantal vragen op papier gezet.
Buikpijn wel. En sinds een paar dagen weer zwangerschapskwaaltjes terwijl ze weg waren. Hopelijk geen ontsteking ofzo. Woensdag heb ik een controleecho om te kijken of alles schoon is.
Wat vervelend zeg. Hopelijk is alles weg. Ik heb morgen de controle echo. Ben benieuwd. Het liefst zou ik weer verder gaan maar mijn vriend wil nog een aantal weken wachten.
Ik weet het nog niet, mijn vriend ook niet. Maar ik heb me vergist geloof ik. Ik dacht dat ik weer de pil moet gaan slikken vanaf de 1e menstruatiedag als we niet meteen verder willen. Maar daarvoor ben ik al vruchtbaar. Ik had beter op moeten letten op school. Maar hopelijk is alles iig goed. Geen ontsteking etc.
Ik ben helemaal schoon. Er zit alleen nog wel een cyste op mn eierstok maar die was al aan het slinken. Verder een goed gesprek gehad. We hebben bloed geprikt voor chromosoom onderzoek waar we over 4 weken de uitslag van krijgen. Dan over 2 maanden een stollingsonderzoek en als ik weer zwanger ben moet ik direct beginnen met uatrogestan.