Ik ben ook schoon. Over 3 maanden bloedonderzoek. Ze zei tegen mij dat dna onderzoek 350 euro kost en dat dit niet vergoed wordt... Dus dat gaan we niet doen.
Fijn me dat je ook schoon bent. Maar wat raar dat onderzoek niet vergoed wordt. Bedoel je dan het chromosoom onderzoek!
Ze had het bij mij over dna onderzoek. En dat is alleen nuttig als zowel mijn vriend als ik dat doe. 350 euro per persoon... Maar dit is mijn eerste miskraam met hem dus volgens mij zegt dat niks. Misschien lag het wel aan het dna van mijn exvriend.
Oké. Volgens mij ligt het er ook nog aan of je in het ziekenhuis bij de gynaecoloog/fertiliteitsarts loopt. En als je herhaalde miskramen hebt gehad.
Fijn dat jullie schoon zijn. En prettig zo goed gesprek shally met een plan. Chromosomen onderzoek gaat (werd hier verteld) van eigen risico af, vandaar de 350 euro.
Oh, zo! Ga ik nog eens vragen dan! We zijn beide al door ons eigen risico heen nl! Het is mijn derde miskraam.
Hier mijn verhaal. Op vrijdagochtend mifegyne in het ziekenhuis geslikt. Op zaterdag 4 pillen cytotec. Na een half uur krampen na 2 uur op het toilet. Ik kon niet in bed liggen. Krampen vielen mee. Rond half 12 naar ziekenhuis. Duizelig en teveel bloed verlies. Echo gemaakt en er was 99 procent dat ik niet naar de OK hoefde. Rond half 3 ging het mis. Ik had al een liter bloed verloren. Bloeddruk te laag en flauw vallen. Met spoed naar OK. Een nachtje jn t ziekenhuis moeten blijven en de volgende dag Kreeg ik twee zakken bloed door infuus. Ook steeds aan vocht infuus. In de loop van de avond was mijn HB iets gestegen door het bloed En mocht ik naar huis. Nu slap en moe na 1 nacht slapen in m'n bed Kortom pas op met die pillen en ga op tijd naar het ziekenhuis. Ik wilde thuis blijven klooien maar het is niet normaal als jr twee uur Lang alleen maar op de wc kan zitten. Gelukkig was iedereen in het ziekenhuis heel lief en vriendelijk. Ik ben blij dat ik nu zelf weer een beetje kan lopen. In het ziekenhuis kon ik niet eens zelf naar de wc. Gelukkig was iedereen in het ziekenhuis heel lief en vriendelijk. Ik ben blij dat ik nu zelf weer een beetje kan lopen. In het ziekenhuis kon ik niet eens zelf naar de wc.