Die onderste lijkt inderdaad niet donkerder maar de controle streep is ook lichter., misschien dat je urine de laatste keer minder geconcentreerd was? Idd afwachten... Lastig zeg! Ik blijf met je mee hopen !!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Het HCG zal wat schommelen de eerste dagen dat is helemaal niet erg je lichaam is immers heeeeel druk aan het werk om 9maanden voor dit kindje te kunnen zorgen, en heeft op dit moment echt geen plek voor stress. Even diep ademhalen, blaas even je stress en onzekerheid weg en geniet van je zwangerschap !
bedankt weer, lieve onbekende dames ik had eigenlijk meer reacties verwacht in de trant "kijk het nog even aan, bij mij ging het toen mis'. dus verbaas me dat jullie vooral benadrukken te genieten. zo lijkt het misschien niet, en misschien is het zelfs naief, maar ik geniet er gelukkig ook al echt van! meest wonderlijke bevruchting voor mij ooit namelijk!
Kara Ik begrijp jou onzekerheid wel heel goed hoor. Je wilt natuurlijk heel erg graag dat het goed gaat! Uiteraard hoop ik ook voor jou dat je een zorgeloze zwangerschap tegemoet gaat. Genietse en ben benieuwd of je met 7 weken een mooie echo heb gehad!
ah, lief! dankje! donderdag heb ik echo afspraak staan, dus dan zal ik vast meer weten. nog even paar dagen onzekerheid moet te doen zijn... toch ik laat het wel even weten hier.
dankje moontje! ik werd heel gelukkig wakker en vannacht gedroomd over allemaal meisjesnamen volgens mij gaat het genieten goed. wat ik me ook nog bedacht: 's ochtends heb ik altijd lichter getest dan 's middags (in het begin dan), dus misschien doe ik vanmiddag nog eens een test. of morgenmiddag. jullie hebben mijn testdrang verminderd. applaus voor jullie
zo fijn om te merken dat de onzekerheid ook herkenbaar is. Wat zijn het toch spannende weken die beginperiode. Zeker als je weet hoe het is als het mis gaat. Maar ben nu wel gerust, ik ga gewoon voor een topzwangerschap! Haha, ga het even psychisch afdwingen
wat super dat ie donkerder was Kara!!! Nou hopelijk zien ze donderdag al iets moois (weet je wat ze in dit stadium kunnen zien? Hoeveel wkn en dagen denk je te zijn? Ik 4 weken en 1 dag) Ja het is zeker ontzettend spannend het begin! Ik had gister ook wat krampjes dus was ook heel erg bang dat het mis ging. Nu voelt het weer goed. Tja, het hoort er gewoon bij, er is nou eenmaal nog een aanzienlijke kans in het begin dat het mis gaat. Maar ja, er kan altijd iets mis gaan. Ook als je kindje eenmaal geboren is. Accepteren dat je als ouder nou eenmaal kwetsbaar bent (omdat als er iets met je kind is, voel jij het even erg), werkt voor mij vaak wel... Jemig, wat een filosofisch geklets op de maandag ochtend nou ja, vaak makkelijker gezegd dan gedaan dat accepteren maar ja, behalve gezond leven heb je nu verder toch geen invloed erop. Als we iets verder zijn in de zwangerschap kunnen we misschien een leuk topic in de zwanger sectie aanmaken. Ik denk dat uitgerekend in januari wel heel erg vol is he? Misschien is het leuk om een kleiner groepje te maken; bv uitgerekend in jan mbv mmm? (alhoewel jij daar technisch dus niet meer toe behoort!
Bedankt voor jullie lieve reacties wederom! Julia, mooie woorden! Er is altijd zo'n grensgebied waarin de obsessie even helemaal kan overheersen doordat je gewoon zo onzeker bent. Normaliter ben ik niet zo'n controlefreak maar zo richting NOD wil ik vooral weten waar ik aan toe ben. Maar nu ben je weer een paar dagen verder, en voel ik de rust weer terugkeren. Want het is ook zo dat die zorgen er voor eeuwig bij horen, en je extra kwetsbaar bent. En ik denk dat de mmm dat versterkt. En om het nog erger te maken: als je heel gestresst zwanger bent lijkt dat me ook niet goed voor de zwangerschap. Maar soms wil je nog zo graag ontspannen dan lukt het niet en maakt dat de spanning alleen maar weer hoger! Nou, voordat deze dinsdag ochtend ook ontaard in filosofische praat, wilde ik ook vooral zeggen: Ja, leuk!! Dat mmm-clubje. Ik ga na de goede echo donderdag meteen eentje aanmaken, goed? En echt zo super dat je ook zwanger bent! 😃
Hej kara. Ik heb ook ben ook volop bezig met testen .... Smorgens en savonds. Mij is al opgevallen dat de testen smorgens lichter zijn dan savonds (was door drinken) Maar als je dan de testen van smorgens op een rijtje legt dan zie je wel dat ie oploopt. Gistere avond had ik al bijna een knaller Zit nu op 3 dagen voor NOD. Moet om 10.15 bloed laten prikken en dan hoop ik vanavond de uitslag nog te weten.
jannieke, spannend is het toch he... Continue de vraag of het wel goed zit en de testen wel oplopen. Maareh 3 dagen voor NOD al zo duidelijk positief testen is wel veelbelovend!! Zal duimen voor goede uitslag van je hcg!
hey Kara, ben het helemaal met je eens!!! Hoe voel je je? Ben echt ZOOOO benieuwd hoe je echo is?! Laat je iets weten erna? Wij hebben de eerst over ruim 2 weken gepland; dan ben ik 6 wkn en 5 dagen. Ben heel benieuwd, maar vind het gelukkig niet heel lang duren ofzo. Heb gister nog een test gedaan en loopt mooi op; denk dat ik dit weekend nog 1x doe en dan is het afwachten op de echo. Leuk als je een clubje aanmaakt! (weet niet of ik al durf aan te sluiten hoor, zonder echo toch nog zo onzeker allemaal...) nou, heel veel succes en plezier vandaag! x
hi! ja, we wachten nog even met het clubje tot we meer zekerheid hebben! ik kom net terug uit zkh. er was nog niets te zien op de echo (inwendig). niets in mijn baarmoeder, ook niet een stipje wat op een zwangerschap zou wijzen. bms was wel netjes verdikt. meteen bloed geprikt voor hcg om te kijken of we daar wijzer uit worden. maar... volgens mij moeten we rekening houden met een slecht scenario. gyn zag het niet heel positief in in elk geval. ze belt me vanmiddag met de uitslag.
o nee toch he... ik kan niet helemaal inschatten zo obv je berichtje wat de kansen zijn. Kan het gewoon nog te vroeg zijn om iets goed te kunnen zien? Of dacht ze eerder aan een vroege miskraam? Jemig wat balen zeg dat het niet allemaal meteen mooi uitzag. Hopelijk vanmiddag toch nog goed nieuws... Ik blijf duimen voor je! Hoop echt zo op een goed bericht! x