dankjewel voor je lieve bericht!!! zo bijzonder om te merken dat er voor je gehoopt wordt! en bericht is inderdaad beetje vaag omdat ik het ook gewoon niet weet.. het kan dat het nog te vroeg was, maar wat ik hier lees/hoor en wat gyn zei: meestal zie je bij (ruim) 5 weken iig een ringetje, of een stipje. en ze zag nu gewoon niets. ik zal het laten weten als ik vanmiddag nieuws heb!
dat is niet waar ik was 5 weken zwanger van mijn eerste dochter en bij mij was er aleen maar een verdiking te zien wat jij nu ook hebt en ze wordt straks in juni toch echt 11 jaar
nedjla, dat geeft de burger moed!!! dankjewel voor je berichtje. de zenuwachtige rondjes rond mijn telefoon nemen toe, maar dit geeft weer een beetje hoop..!!
eindelijk gebeld net. hcg was 1450. wijst dus op een goed ontwikkelde zwangerschap passend bij mijn termijn. en die zou je verwachten in de baarmoeder te zien. morgen opnieuw bloed prikken. als hcg dan gestegen is en baarmoeder nog steeds leeg is het weer buitenbaarmoederlijk. dan mag ik hopen andere eileider te behouden en er op tijd bij te zijn nu. wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk, maar met dit scenario moeten we rekening houden aldus de gyn..
Wat een onzin ! Zo vroeg zie je ook echt niet meer dan verdikt bms ! Ik had een echo met 3/4 weken , zeer zeker was het dus drie weken want er was niet meer te zien dan verdikt bms en 19 dagen later een kloppend hartje en werd gezet op 5,5 week ! Laat je niet gelijk aan praten dat het niet goed is .. Ik snap niet dat ze zo gauw zulke uitspraken doen.. Mijn vk kwam ook niet uit mijn testen het kwam gewoon niet overheen met hoe ver ik was , en weet je wat mijn vk zei ach wat kunnen die testen ook schelen de echo was goed ga lekker genieten !! Het heeft gewoon een tijd rond gezwommen voor het innestelde .. Nou hopelijk krijg je hier weer wat moed van en ben heel benieuwd naar je uitslag !! Succes meid
jemig Kara, het is wat zeg! Jullie maken wel wat mee de laatste tijd! Wat stressvol allemaal zeg. Nou, verwen jezelf even en probeer vanavond even iets van ontspanning/afleiding te zoeken. Hopelijk ben je niet te ongerust; hopelijk morgen goed nieuws! Ik denk aan je en duim voor goed nieuws morgen!! xx
Ik zou willen hopen en geloven, maar alles bij elkaar maakt dat we er weinig vertrouwen in hebben. We zullen het zien morgen..
@Kara: Ik heb meegelezen en was inderdaad erg benieuwd hoe het vanmiddag was gegaan...Jemig wat een stressvolle situatie! Erg heftig allemaal....Ik hoop op goed nieuws morgen!
hey Kara, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht. Wanneer kun je weer terecht in het zks vandaag? Als het lukt, hoop ik dat je ons nog een beetje op de hoogte kan houden. Heel veel sterkte meid en ik denk aan je! x
Bedankt voor jullie meeleven!! Vannacht slecht geslapen en we hielden rekning met doemscenario. Maar ik heb goed nieuws! HCG was gestegen en nu net boven de 2000. Blijkbaar is dat de grens van wel/niet iets kunnen zien. Weer wat geleerd. Gisteren zat hcg daar nog onder. Gyn vandaag legde dit netjes uit. Bij de echo zagen we een piepklein zwart stipje, maar wel iets en op de juiste plek! En wat we zagen klopte wel met de verwachting bij deze hcg. Vanwege late innesteling gewoon traag op gang, maar dat kan verder geen kwaad. De gyn van gister heeft alleen benoemd dat je nu wel iets zou moeten zien en dat ze een goede zwangerschap niet uitsluit, maar we rekening moesten houden met bbz. Ik moest ook nuchter komen ivm mogelijke operatie. Tja, en dan dit..!! Die hadden we echt niet verwacht. Ik wilde die arts wel zoenen zo blij dat ik was Het blijft nog wel even spannend, maandag moet ik weer terug om te zien of het dan gegroeid is en te bevestigen dat het idd goed zit. Maar ik ga me dus geen zorgen maken meer over een bbz nu!! ZO blij!
Zo dan ben je even door de emotionele mangel gehaald. Maar super positieve wending, fijn! Nu even genieten.
Zeg dat ja! Maar vind het allemaal prima als er maar een gezond kindje groeit daarbinnen ! Ga zeker weer genieten. De ladder naar de wolk alweer uit de schuur gehaald
Wat een geweldige wending!! Klim inderdaad maar weer met je laddertje op de roze wolk hoor! Gefeliciteerd!! xx
Wauw Kara wat ontzettend goed nieuws!! Wat HEERLIJK! !! Nu proberen te genieten! Ik ben blij voor jullie!