bang miepje: vage streep op NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kara, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi Kara,

Ik heb je verhaal net helemaal gelezen ! Jeetje wat heftig zeg allemaal, maar ik duim echt voor je ! En hoop dat je lekker op je wolk mag blijven zitten, het is je echt gegund! ik lees mee, ik wens je alvast heel veel succes a.s. maandag !!

2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Wauw kara wat geweldigggggggg!! Ben echt zo blij voor jullie!
    Wat ontzettend stressvol allemaal ;kan me voorstellen dat je niet kon slapen vannacht!
    Echt zo geweldig!
    Nou geniet ervan en hopelijk kun je dit weekend een beetje bijkomen van alles!
    Xx

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wat een lieve reacties allemaal weer!! Dank jullie wel!! Er zijn maar weinig mensen die je een zwangerschap niet zou gunnen, maar het voelt zo warm als het je gegund wordt, onbeschrijflijk.
    De stress ebt langzaam weg en alle mooie gedachten komen langzaam weer terug. Zo ontiegelijk fijn dat we dit mogen meemaken!

Julia, met dat clubje nog maar even wachten he? Maar hij komt er!! :)

4. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    hey Kara,
    hopelijk heb je een fijn weekend gehad!
    Heel veel succes en plezier vandaag!
    Hopelijk zien jullie iets moois op de echo ;)
    wist je trouwens dat Flora01 ook zwanger is? Weet niet of je haar 'kent', maar al 2 jaar bezig, zo leuk dat het nu gelukt is. kan misschien ook bij ons mmm clubje,
    eerst allemaal maar eens een mooie echo ;)
    x

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hey!!
    ja ik zag het van Flora, was ook zoo blij!!!! echt fantastisch om te lezen. besef me steeds dat ik 'jullie' allemaal niet ken, maar zo ontzettend meeleef! bijzonder is dat. lijkt me heel goed idee van dat clubje!

hoe voel jij je?

vandaag weer echo gehad. en duidelijk actie in mijn baarmoeder. heel erg fijn dus!
    maar, nog extra mega bijzonder waar we nog steeds helemaal van in shock zijn: het zijn er gewoon twee!! het is nog pril, dus het kan ook nog misgaan, maar ongelooflijk! :O

6. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    WOW!!!!! dat meen je niet! Jeminee, wat een ontwikkeling alweer! Jij maakt wat mee zeg. Echt heftig nieuws! Heel bijzonder :D Hoe voel je je erbij? Wilden jullie altijd al drie kinderen? En hoe oud is je oudste als je uitgerekend bent?
    Lijkt me heftig, maar ook heel erg leuk...
    Ik kan me voorstellen dat je in shock was/bent, dat was ik zelfs al toen ik het las haha.

Ik voel me goed dankje. Kwaaltjes beginnen heel klein beetje te komen, maar nog nauwelijks. Bij mijn eerste werd ik in de zesde week misselijk en ging pas 1 dag na bevalling echt weg... ben benieuwd dus :$
    Heb heel veel zin in de echo volgende week.
    Zag jij trouwens al hartjes kloppen? Hoe ver ben je precies? En is het een 1-eiige of 2-eiige? Wanneer krijg je weer een echo?

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Zal morgen uitgebreider verslag doen, maar dankjewel!!! Nu eerst rusten :p

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hii! Even meer tijd om te reageren :). Ja, bijzonder he?? Kan het nog steeds niet geloven. Heb ik met clomid vaak moeten instemmen met een verrhoogde kans op een meerlingzwangerschap, is het juist in mijn eigen cyclus een tweeling! Zo ironisch. Zit totaal niet in de familie. Geen idee wat voor tweeling het is, viel nog niet te zien. Hartjes klopten ook nog niet, qua echografisch beeld loop ik wat achter. Daardoor was de paniek er ook vorige week dus ik hoop maar dat het een trage, maar goede ontwikkeling is! Ik voel me nog steeds goed, beetje moe, en heb hoofdpijn. Maar kan er prima mee leven. Ben vooral bezig met fantaseren over vanallesennogwat! 22e echo, een dag voor jij mag! Fijn dat je je nog goed voelt. Maar wel spannend dat je weet hoe het de vorige keer was en je weet wat je evt verwachten kan. Volgende week echo dus, mooi, kunnen we samen aftellen! Ik loop een kleine week voor op je, maar qua echobeeld ongeveer gelijk. Zal me niet verbazen als ik iets wordt teruggezet. Maar hopelijk zien we volgende week drie hartjes kloppen 😃

9. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Waaaauw! Twee! Gefeliciteerd meid, geniet er van!

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dankje! Zeker Wauw!! Ik geniet me rot, ook omdat ik besef wat voor groot geluk er in me groeit!

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wouw 2 zelfs!! Gefeliciteerd!!

Wanneer heb je nu weer een echo?

12. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Wauw wauw wauw.... Wat een rollercoaster om tot een tweeling te komen!! Leuk zeg!!
    PROFICIAT!!

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hihi ja, mooi omschreven DSM! Bedankt weer voor jullie lieve reacties!
    Flora, de 22e weer echo. Zo spannend! Jij mag de week erop je wondertje gaan bewonderen zie ik :) al gewend aan het zwanger zijn? :D

14. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    hoi Kara, ja echt zo bijzonder 2 embryo'tjes. wist niet trouwens dat dat kon dat de uitgerekende datum dan wat naar achter wordt geschoven. Dus dat de embryonale ontwikkeling blijkbaar dan even stil ligt als de innesteling wat langer duurt. Maar ja, ze hebben natuurlijk met zijn 2-en moeten vechten voor een plekje ;)
    hoop idd op 3 mooie hartjes volgende week! (of 4...:$ nee denk niet dat het bij mij er 2 zijn, voelde tijdens eisprong uiteindelijk aan 1 kant echt steken, maar dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker...)
    misschien leuk om daarna dan (met hopelijk 2 perfecte echo's) een topic in de zwanger sectie te gaan starten? En Flora, jij komt er dan ook bij he? gezellig!
    Fijn weekend alvast dames! (die van mij begint vanmiddag al :D)

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hi! Ja, dat topic mag er na volgende week komen wat mij betreft! Blij als we een week verder zijn en we weer wat zekerder zwangerr zijn :)
    En, wil je niet ongerust maken, maar ik heb nog maar een eileider, dus daar zijn twee eitjes doorheen gereisd ;). Tenzij het eeneiig is natuurlijk. En geen idee of het kan hor, maar omdat de groei tot nu toe iets achterbleef hoop ik het maar. Hcg stijgt iig goed, heb steeds meer kwaaltjes. Dat stelt gerust. Maar o ik vrees ook wel. Dubbel (mooie woordkeus ;))
    Flora, toffe avatar! Die stond vast al een tijdje klaar.
    Geniet van het mooie weekend verder!

16. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    hey Kara, heb je ook steeds meer kwaaltjes? Waar heb je last van?
    Bij mij is het vervelendste dat ik nu sinds een dag of vijf echt misselijk ben. Is eigenlijk al echt weer best erg aan het worden. Maar ja, je hebt er niet zoveel invloed op. Als het te erg wordt kan ik emesafene nemen maar doe ik liever niet te veel.
    Verder gaat alles goed. Heel veel zin in echo vrijdag!
    Ik had bij laatste FM 1 eitje links van 21 mm en 1 eitje rechts van 14 mm, eisprong was 2.5 dag later. Bedoelde dat ik denk dat die kleine niet is gesprongen, maar we zullen het zien vrijdag.
    En heb jij al zin in donderdag? Zal wel he... ben zo benieuwd bij jou!!
    Nou heel veel succes en plezier donderdag en we 'spreken' elkaar na de echo's wel ;)

Deel Deze Pagina