Ik heb een vraagje Vrijdag op zaterdag zou mijn menstruatie eigenlijk moeten beginnen, maar ik heb al een langere tijd enorme last van mijn borsten. Ze zijn enorm gegroeid (1cupmaat bijna) en ze doen verschrikkelijke pijn Mijn vriend zegt dat het nu een geruime week zo is, maar ik heb het idee dat het al twee weken het geval is. In dat geval kan ik dus niet zwanger zijn lijkt me.. daarnaast heb ik onwijs last van boeren (maagzuur), hoofdpijn, erg moe en ik ben de hele dag misselijk. Vooral de klacht van mijn borsten heb ik nog nooit gehad, dus ik begon me toch af te vragen of het dan toch zo ver is.. Ik twijfel of ik een test moet halen.. Wat denken jullie? onschuldig of zou het toch zo kunnen zijn?
Ik had deze klachten iedere ronde tussen NOD & eisprong nadat ik met de pil gestopt was, maar dan niet de grotere borsten (wel gevoelig, pijnlijk). Nu ik zwanger ben zijn mijn borsten wel groter geworden. De hoeveelste ronde is dit voor je? Het is inderdaad nog iets te vroeg om te testen. Je moet echt tot het weekend wachten. Vroeg testen is meestal zonde van alle testen (lees ook: geld). Ik heb er ook teveel versleten & dacht zwanger te zijn maar werd dan gewoon op NOD ongi. Toen ik zwanger bleek testte ik pas 1 dag na NOD positief. Spannend meid, succes!
Ik zou gewoon testen! De meeste testen kunnen voor je NOD gebruikt worden. Een test is je enige bevestiging of het wel of niet zo is.
Ik heb besloten vandaag al een test te doen om in ieder geval iets beter te weten waar ik aan toe ben. Indien negatief wacht ik alsnog tot zaterdag, maar hoe eerder ik het kan weten, hoe beter!
Ik zou wachten tot vrijdag of zaterdag. Zelf testte ik ook pas aantal dagen na mijn nod positief. Grote kans dat als je vandaag test je nog niet voldoende hcg hebt aangemaakt. Als je kunt wachten, raad ik je dat aan.. Al snap ik dat je zekerheid wilt Succes!
Heb zojuist gebruik gemaakt van de test vn KV.. Las online dat veel mensen 2 dagen voor hun NOD hier positief mee testte, maaaar ik heb een negatieve test.. Ik heb het in ieder geval geprobeerd te testen, nu tot zaterdag wachten voor de 100% uitslag!
Vannacht wakker geworden van onwijze rugpijn.. Toen ik naar het toilet ging plaste ik een klein beetje bloed en bij afvegen lichtroze.. Nu nog steeds pijn, ook in buik.. Maar geen bloedverlies meer.. Ik denk dat ik niet stiekem meer mag blijven hopen.. Iemand die dit kan bevestigen?
Ik denk helaas voorbode van je menstruatie. Morgen is je NOD en vandaag is het bloeden een beetje begonnen, tezamen met rugpijn. Hoop dat het niet doorzet en dat het een innestelling is, maar de kans is vele malen groter dat dit je menstruatie gaat worden helaas.
Hartelijk bedankt voor de reactie! Lig al de hele tijd in bed met pijn! Gek he dat je lichaam gewoon totaal anders kan reageren uit het niets.. Ben in al die jaren nog nooit te vroeg ongesteld geworden
na vanochtend geen bloedverlies meer gehad.. dus menstruatie is nog niet officieel begonnen.. De extreme rugpijn is er wel nog steeds aanwezig.. Ha gaf aan morgen toch nog een test te doen als de menstruatie niet doorzet.. Waar haal ik die eindeloze hoop toch vandaan!