Hoe vreselijk ook dat het niet goed is, onzekerheid is ook afschuwelijk!! Maar hoe zeer ik er ook rekening mee houd, als ik morgen het hartje niet meer zie kloppen is het toch wel weer heel definitief...... Heb zelf ook een x cytotec geprobeerd, toen niets gedaan, dus alsnog een curettage. En toen ons zoontje dood is georen is de bevalling opgewekt met cytotec, maar toen kreeg ik om de 4 uur tabletten. Hopelijk werkt het bij je en heb je er weinig last van😉
Hoi Floor, Ja bij ons was de klap vorige week en de week ervoor wel al uitgedeeld. Vorige week ook even, echt heel even maar, samen een traan gelaten met manlief. Nu is t vooral fijn dat er een einde aan de onzekerheid komt. Ik hoop dat de cytotec z'n werk doet want op heel veel hormoon preparaten reageer ik niet of nauwelijks. Maar dit is wat anders natuurlijk. Lijkt me vreselijk om zo ver in de zwangerschap nog te moeten afbreken. Ik bewonder je, maar dat heb ik al eerder gezegd. Sterkte en ik duim voor je!
Geen onzekerheid meer: het hartje klopt niet meer. Ondanks dat ik het eigenlijk al wist, was het stille echobeeld echt een mokerslag. Het is weer zo definitief.......
Ah floor nee hè? Verdorie! Je hebt inderdaad echt wel al genoeg voor je kiezen gehad. En nu afwachten of het vanzelf afkomt? Of wordt dat een andere keer besproken? Sterkte!
Dank jullie wel!!! Vrijdag was al besproken dat er een curettage gepland zou worden. Zondag heel veel krampen en hevig bloedverlies gehad, dus hoopte dat er geen curettage zou hoeven. Vandaag een echo gehad, maar nu blijkt het toch nog voor de baarmoederuitgang te liggen. Dus helaas aanstaande vrijdag een curettage. Het is niet anders. Hoe is het met jou Coccie?? Heeft de cytotec zijn werk gedaan? En met jou pechvogol??? Ga je het weer proberen?
Hey Floor, ja toch wel weer van plan te proberen. Moet nu ongeveer eisprong hebben, gisteren veeeeeeeeel slijm en vanavond na het sporten ineens helderrood bloedverlies. Ik vermoed een ovulatiebloeding, maar de eerste cyclus na een miskraam is het een btje lastig vind ik. Zondagavond sex gehad, gisterenavond ook, maar is mn vriend niet klaargekomen. Ik ging te snel hahaha! Zouden we vnvnd wel weer kunnen, maar dan heb ik liever dat dat bloedverlies stopt En anders slaan we m deze maand toch maar over, ook niet slecht voor mn lichaam. Ingewikkeld allemaal hoor!
Floor wat vervelend dat er nu toch nog gecuretteerd moet worden. Ik ben vanmiddag alles verloren voor zover ik met mijn niet deskundige oog heb kunnen zien. Geen centje pijn gehad. Ik dacht dus in eerste instantie dat de cytotec niks deed omdat ik op krampen aan het wachten was. Maar ineens floepte een flinke bal bloedstolsels eruit ter grootte van een flinke mandarijn. Die heb ik bestudeert en daarin trof ik het vruchtje aan. Nu is het vloeien al goed verminderd dus ik heb goede hoop dat het zonder curettage opgelost is.
Spannend pechvogol!!! Zou fijn zijn coccie als het vanzelf gekomen is. Ik stond gisterenmiddag de tafel af te ruimen en voelde ineens iets komen, wist natuurlijk meteen wat het was....... Vruchtje er helemaal uit. Daarna echo gehad, vruchtje inderdaad weg, maar slijmvlies nog erg dik. Cytotec meegekregen: 2 gisterenavond en 2 nu. Vanmiddag weer echo om te kijken of curettage doorgaat morgen. vanochtend viel 1 cytotec van gisterenavond in de wc en de andere 'vond' ik toen ik de 2 nieuwe wilde inbrengen. Dat heeft dus niets gedaan. Zijn gewoon niet opgelost......
Och nee Floor! Jemig wat ellendig! Je miskraam is al enorm verdrietig en dan ook nog gedoe met cytotec! Heel veel sterkte alweer! Ik heb de cytotec ingebracht (in tweeën gebroken) met een inbrenghuls van de utrogestan die ik altijd moet gebruiken na de IUI en in de eerste weken van de zwangerschap. En daarbij vraag ik me nu dus ook meteen af: is er bij jou al eens onderzocht waardoor je niet zwanger blijft? Want utrogestan (=progesteron) wordt gegeven bij herhaalde miskramen. Mijn fertiliteitsarts heeft het me gegeven voor de zekerheid, omdat ik alle hormonen die nodig zijn voor zwangerschap, vrijwel niet aanmaak.
Pfff verdorie zeg...zoals je het opschrijft wekt gewoon al het beeld van dat je er al aan gewend bent. Het is echt niet eerlijk! Sterkte!