Dames, Ik weet niet of ik de verloskundige moet bellen... Ik moest toennet plassen en toen zag ik dat ik hele kleine 4 of 5 pikkeltjes bloed in de onderbroek heb. Het is zo klein dat je ze geen vlekjes kan noemen en ze zitten nogal voorin de onderbroek. Ik dacht eerst dat ik een wondje ergens had, lijkt erop.. maar ik heb gekeken en kan nergens een wondje vinden. Het lijkt niet echt alsof het uit de vagina komt omdat het echt hele kleine spikkeltjes zijn.. maar ik weet het niet zeker.. Ik weet niet of ik verloskundige moet bellen hiervoor omdat het weekend is moet ik dan het spoed nr bellen, ik ben sowieso al heel onzeker maar heb verder geen buikpijn, geen klachten alleen paar spikkeltjes, die je niet eens vlekjes of druppels kan noemen..Mijn afscheiding is verder gewoon wit en na plassen ook niks te zien met afvegen gelukkig.
Ik ben niet super ongerust maar vraag me meer af wat het kan zijn.. Het zit ook meer voorin de onderbroek. Dus niet in het midden waar afscheiding normaal zit.. Het lijkt ook niet op afscheiding .. Vraag me af of het van m'n blaas kan afkomen
Ik ben net weer wezen plassen en alles is gewoon goed ook met afscheiding , ik denk echt dat ik ergens een wondje had maar kan niks zien.. Ik heb dinsdag de 20 weken echo dus dan heb ik sowieso controle
Heb je wellicht vanochtend geschoren daar beneden? Dan kan het nog wel eens zijn dat je spikkeltjes terug vindt maar dat je geen wondjes kunt ontdekken. Zou hier niet de verloskundige voor bellen, maar mocht het nu aanhouden dan wel.
nee niet geschoren, maar zo lijken de spikkeltjes wel, ik heb ooit een keer een wondje gehad van het scheren en die ging toen de dag erop weer open en was precies hetzelfde. Alleen heb ik nu al paar dagen niet geschoren en heb ik volgens mij ook geen wondje
Ik heb net de huisartsen post gebeld die wisten ook niet wat het kan zijn. Ze zeiden even in de gaten houden
Nee niet geschoren vandaag of gister, de huisartsenpost zei dat het ook wel eens voorkomt bij een urineweginfectie ?