hallo ik ben selena ben 19 jaartjes jong en heb een vraagje heb egt ongelovelijke steken boven in me buik dat ongeveer een dag duurt en nu met vlagen terug komt het zit egt in de bovenbuik in de onderbuik heb ik nergens last van ben 10 weken zwanger en heb morgen een echo maar ben bang dat de iets mis is hebben meer mensen last van steken in de bovenbuik en waar kan dat aan liggen ik heb verder ook geen kwaaltjes heb wel een tijdje wat vaker moeten plassen maar dat was het moet ik me druk maken of zou het wel goed kunnen gaan en als het mis is verlies je dan altijd bloed? nou ik hoop van jullie te horen leuke site trouwens groetjes selena
hoi, je vroeg het precies rond etenstijd, dan is het hier rustig. een miskraam gaat altijd gepaard met bloedverlies, helderrood bloed, die steken kunnen ook maagklachten zijn, dat komt vaak voor bij zwangerschappen.
hallo ow sorry ja ik ben hier nieuw ik wist dat nog niet maar lief dat je wat hebt terug gestuurd nu ga ik iets lekkerde naar de echo heen haha dank je wel alvast en zou de aan denken dat het dan rustig is groetjes
Ik heb geen pijn aan m'n bovenbuik, maar wel een beetje een raar gevoel. Alsof er vanbinnen tegen geduwd word. Mijn buikje is de afgelopen dagen wel wat gegroeid, ik denk dat het daardoor komt, mss is dat wat jij ook hebt? Ik weet niet hoeveel weken je precies bent? Groetjes!