Al eventjes niet voelen, maakt me onzeker 16,5W

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door oogappel, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik voel me ietwat onzeker zeg, het gaat om het volgende:
    Ik voelde al heel snel mijn baby misschien al met een week of 14...als ik me goed concentreerde dan voelde ik heel af en toe plopjes in mijn buik. Nu is dat alweer even geleden en dan bedoel ik in 4 dagen geleden.

Ik heb ook al een aantal dagen opeens de gedachten "hij/zij leeft niet meer" omdat ik die gedachten heb denk ik bij mezelf dat dat een "teken" is. Verder heb ik geen steken, bloedverlies of iets dergelijks even voor jullie ter info :)

A.s. vrijdag moet ik naar de VK maar dat duurt nog zo lang zeg!
    Is dit voor jullie herkenbaar?

Doeg
    Oogappel

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Jazeker, ik voelde met 15 weken hetzelfde als jou, na 16 weken niets meer tot 21.3 weken. Toen voelde ik het ineens weer en niet zo'n beetje ook. Bel anders de vk voor de zekerheid.

3. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi Bonkie,

Ja ik voel me dan zo'n zeikerd, ze zitten nu ook niet met het spreekuur. Ik moet dan op de "spoedlijn" bellen, das ook zo wat ;)

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Het hoeft niks te betekenen, pas vanaf 28 weken "moet" je je baby iedere dag voelen.
    Maar als je je zorgen maakt, gewoon bellen, ze zijn er ook om je gerust te stellen. Al luisteren ze maar even naar het hartje, stress is heel slecht voor jou en je beeb.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier ook gehad bij de vorige.. ineens met 16 weken voelde ik dagen niks meer.. Naar de vk geweest en hartje geluisterd. Toen was alles goed. Een paar dagen later voelde ik het weer gewoon.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik ben hier 19 weken en voel hem sinds 17 weken toch echt wel elke dag.
    Maar sinds gisteren voel ik hem ( bijna) niet meer:(
    Word er ook direct nerveus van eerlijk gezegd:(
    xxx

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het kindje heeft nog zooooooveel ruimte in je baarmoeder op dat termijn dat je hem dan niet altijd voelt omdat hij/zij dan niet tegen je wanden aan komt.
    Pas vanaf week 28 hoor je je kindje elke dag te voelen.
    Zo niet dan moet je contact opnemen met de VK.
    Bij mij zie je nu af en toe een voetje omhoog komen in mn buik haha.
    Alien in the tummy!

8. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ja ik was ook ongerust omdat ik 2 dagen bijna niks voelde, en gister heeft de baby alle schade weer ingehaald, het hield maar niet op joh wat een druk gedoe in mijn buik. En ik ben al 20 weken, blijkbaar hoort het er dus bij:)

Deel Deze Pagina