Bang om een test te doen... Teleurstelling..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smee, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar dan bestaat toch de kans dat als je nu niet zwanger bent, je het alsnog kan worden...??

2. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    We hebben nog maar 1x weer seks gehad omdat ik het wat eng vond.. We hebben toen wel een condoom gebruikt haha. Maar het deed verrekte zeer dus zijn dr ook maar weer mee opgehouden:(

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar wilde nog wel reageren op je tempen. Je tempt elke dag om 9 uur. Dat is prima, maar het is onbetrouwbaar als je de ene keer al om 7 uur uit bed bent gekomen en de andere keer om 9 uur nog in bed ligt.
    Je moet echt tempen als je net wakker bent en nog in bed ligt (dus niet eerst opstaan en naar de badkamer oid). Door opstaan, douchen, aankleden, eten etc wordt je temp beïnvloed.

Als ik om 7 uur temp slaap ik daarna meestal verder. Soms temp ik daarna nog eens om het verschil te zien. Soms verschilt het nauwelijks, soms verschilt het meer dan 0,5! En dat is erg veel en dus niet nauwkeurig meer.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. en als de onbeschermde sex 2 weken geleden is geweest zou je vandaag of morgen misschien wel positief kunnen testen.

Welke test gebruik je? De kruidvat 2 voor 5 testen zijn heel nauwkeurig en betrouwbaar. Digitale van clear blue hebben bijvoorbeeld meer hcg nodig.

4. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    Bedankt voor de tip! Ik werd ook steeds rond dat tijdstip wakker en ging dan ook eerst tempen. Is misschien 2x voorgekomen dat ik eerst uit bed ben geweest, maar meer ook niet..

Ik ga dinsdag weer testen, had gister nog een negatieve en moest dan van de huisarts testen. En ik test idd met kv 2 voor 5 ;)

5. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    Vanochtend helaas negatief getest...:(

Deel Deze Pagina