van harte westerlo,geniet er maar lekker van. hopelijk zijn wij ook snel zwanger,ga k me dr even lekker mee bezig houden aangezien t niet uitmaakt,al word vriendlief dr dan wel horendol van(terwijl hij ook diep in zn hart hoopt dat t raak is)
Ben er wel denk ik redelijk actief mee bezig ja, maar het is toch ook een heel spannend iets waar je erg naar uitkijkt, logisch dat je een beetje ongeduldig wordt en er veel mee bezig ben. Lijkt mij dan... Het is niet zo dat het me 24 uur per dag bezig houdt, maar ik vind het wel leuk om erover te lezen op internet en mee te kletsen op fora zoals dit En natuurlijk praat ik erover met mijn partner en mijn beste vriendin, de enige die ervan weten.
Hoi Dames Kan geen kwaad hoor, lekker mee bezig zijn.... Ik was er echt dag en nacht mee bezig. Woonde hier bijna op het forum en heb er zoveel testen (ovulatie en zwangerschaps-) doorheen gedraaid. Ik was na twee maanden zwanger.....dussss...
Kijk collo, dat is nog eens een positief bericht! Ik zit nu ook al erg vaak hier op het forum en kon mezelf gisteren niet beheersen om een ovutest te doen. Ik ga er ook gewoon mee door. Heb mezelf gisteren ook een boek kado gedaan (de meest gestelde vragen over zwangerschap en bevalling van Beatrijs Smulders). Ik geniet gewoon van alles de komende tijd en mijn vriend heeft gewoon pech als ie af en toe gek van me wordt.
Bibi Trek je niet teveel van dat boek aan. Beatrijs is echt een ouderwetse knol. Vriendin van mij is helemaal in de stress geraakt door haar boel veilig bevallen. Gaat zoveel over pijn..... en ongeveer 2 regels over dat je ook voor pijnstilling kunt gaan maar dat dat eigenlijk niet de bedoeling is bla bla...