menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door marit123, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag: op 3 maart heb ik een miskraam gehad (opgewekt met pillen). Ik heb nog bijna 12 dagen gevloeid.
    Vandaag dus 26 dagen na miskraam weer bloedverlies.
    Omdat de arts mij vertelde dat ik niet moet verwachten meteen weer na vier weken ongesteld te worden, had ik hier nog niet op gerekend.

Kan ik dit dus zien weer als een menstruatie?
    Vind de tijd tussen het stoppen van het vloeien en menstruatie zo kort (14 dagen) maar goed, m'n lichaam moet natuurlijk ook weer herstellen.

Groetjes, Marit

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb het vaker gehoord dat iemand weer zo snel menstrueerd en volgens mij kun je dit weer als je menstruatie zien. Ondanks dat je menstruatie wat anders als normaal kan aanvoelen, is dit weer het begin van een nieuwe cyclus. Het betekent in ieder geval dat de boel weer op gang is gekomen en werkt :)

groetjes Trees

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Marit:
    Allereerst: dikke knuff, want miskramen zijn verdrietig!

Ik was na het opwekken met pillen (ruim een week rood bloed, daarna nog week 'oud bloed' weer meteen in mn cyclus van ongeveer 32 dagen. Dus het kan prima dat je lichaam de boel weer goed heeft opgepakt hoor!

Je lichaam gaat volgens mij de nieuwe cyclus starten op het moment dat de bloeding begon, hoe lang die dan duurt maakt volgens mij niet zo uit!

Hoop dat je snel weer een mooie cyclus hebt en zwanger wordt!

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het is inderdaad verschillend per persoon
    dus het kan dat je lichaam de normaale cycles weer heel snel heeft opgepakt vaak kun je dat pas echt zien als je 1 maand verder bent hoe het dan is gegaan.

maar het is wel een positief lichtje in deze duisternis waar je nu in zit

heel erg veel sterkte met de verwerking van je miskraam knuf miriam

Deel Deze Pagina