Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Wij hebben een heerlijke dochter van 13 maanden, maar bij mij kriebelt het al een tijdje..... Sinds mijn cyclus steeds korter wordt, ben ik een beetje bang dat ik mss minder vruchtbaar aan het worden ben? Zijn er meer dames die dat hebben?
hehe ik had precies hetzelfde, mijn cyclus was na 8 maanden ook steeds korter, maar toen in ronde 9 met een cyclus van 23 dagen toch raak! ik maakte me er ook zorgen om maar was nergens voor nodig. komt bij jou ook vast goed !
Hier is de angst helaas werkelijkheid geworden. Van onze zoon zijn we spontaan zwanger geworden in de 5de ronde. we hadden dus ook totaal geen redenom te denken dat het niet nog een keertje zou lukken. Maar helaas zitten we nu al een tijdje in de mmm en moet ik komende cyclus aan een speciale hormoonpomp. Dit is onze laatste kans voordat we over moeten op IVF . Het is niet mijn bedoeling om je bang te maken, maar wil mensen er wel meer van bewust maken dat een 1ste geen garantie op een 2de geeft. Dit is iets wat mijn omgeving maar niet schijnt te snappen :x mochten je cyclussen steeds korter worden zou ik toch een keertje naar de huisarts stappen voor wat bloedonderzoek. Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar anders ben je er op tijd bij. Heel veel Succes!
ik was bij de eerste zwanger dmv clomid 50 mg in de 2e ronde nu sinds sept bezig voor de 2e en ben bang dt het een 2e x niet zo makkelijk gaat, zal denk ik wel hulp nodig hebben weer. mijn man denkt er te makkelijk over die denkt 5 november naar de gyn aan de pillen en voor het einde van het jr zwanger. Maar ik ben bang dat het deze x niet zo makkelijk gaat
Bedankt voor alle reacties. Even een update van mijn kant. Ben er weer een beetje geruster op. Heb dit keer heel duidelijk mijn (aankomende) eisprong gevoeld, maar niet heel goed geklust. Nu wel heel heftig ongi geworden. Als ik terugreken op 15 dpo. Mss dus een vmk, maar iig weer een normale cyclus. Ben daar wel blij om. En met zo'n korte cyclus van 25 dagen heb je soms 2 kansen per maand. Is ook leuk.
Hier ook. Bij onze eerste was ik in ronde 3 zwanger (en de eerste ronde dat we echt héél gericht klusten), nu alweer ronde 8 helaas.