Ik heb al 2 dagen last van mijn boven schaambot krijg steeds scherpe steken erin, en ik voel heel goed dat de baby zit te drukken/wringen het voelt alsof hij eruit wil komen... Hoe lang gaat dit steken duren want ik vind het heel erg vervelend...
Heb ik ook vanaf 32 weken zwangerschap. Echt het indalen. Baby is hier al vrij vroeg ingedaald. Wat af en toe weer voor de nodige steken en "pijntjes" zorgt. Denk niet zoveel aan te doen. Bekijk het van de positieve kant. Hij weet iig waar die er straks uit moet
Heel herkenbaar. Beebje ligt hier helemaal ingedaald en vast in de bekken. Echt prettig vind ik het niet.. En dan moeten we nog een aantal weken. Veel sterkte ermee meid.
Onze kleine man ligt ook al vanaf 32 weken ingedaald en inmiddels ook vast, maar zodra hij zn hoofdje of schoudertjes draait dan steekt het ook behoorlijk... Erg vervelend, maar niets aan te doen!
Dat kan wel tot t einde van je zwangerschap duren, ik heb t ook al weken. Komt door het week worden van je bekken en het indalen van de kleine.